SELAMATKAN NEGERI SEMBILAN DARI BONEKA KAFIR HARBI

>> 25 January 2012


Dikhabarkan DAP bersedia untuk melantik wakil Melayu mereka menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan sekiranya memenangi PRU 13. Dikhabarkan juga calon tersebut ialah Aspan Alias yang kini giat berkempen untuk menjadi MB.

Seharusnya rakyat Negeri Sembilan menolak boneka kepada kafir harbi ini. Seperti yang diketahui, Aspan Alias juga merupakan lalang dalam politik. Selama ini pun, Aspan sudah bertukar haluan parti sebanyak 3 kali dan semuanya kerana kesinambungan kuasa dalam politik.

DAP sudah terkenal dengan reputasinya sebagai parti kafir harbi yang menolak agenda umat Islam. DAP juga mendalangi 13 Mei yang menyaksikan bagaimana penghapusan etnik cuba dilakukan oleh mereka ini. Dan kini, agenda jahat ini kembali dengan lebih halus.

DAP meletakkan calon Melayu dalam usaha mengaburi mata rakyat betapa mereka sedia menerima orang Melayu dalam sisitem mereka. Tetapi itu hanyalah penipuan kerana di Pulau Pinang dapat disaksikan bagaimana orang Melayu terpaksa mengemis di tanah sendiri.

Sudah sampai masanya anak-anak Melayu negeri perpatih diberi peringatan betapa bahayanya sikap perkauman dalam DAP. Inilah masanya menyahkan terus ejen kafir harbi ini dari bumi bertuah ini.

1 comments:

Anonymous,  January 27, 2012 at 6:59 PM  

13 Mei adalah rancangan tersusun oleh Tun Razak..ayah kepada Najib! Ianya dirancang untuk merampas kuasa dari Selangor! Dengan 13 Mei, bukan sahaja Dasar Ekonomi Baru diwujudkan tetapi pasukan penyiasatan persekutuan (FIT) yang amat rasis ditubuhkan untuk memastikan hanya orang Melayu sahaja menjadi Perdana Menteri! Korang jangan nak tipu faktalah! Konsep 1Malaysia adalah konsep penipu APCO! APCO adalah jelas dari YAHUDI!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP