N BALASUBRAMANIAM: SI LEMBU YANG MENYOKONG NEGARA BERKEBAJIKAN PAS

>> 16 January 2012


N Balasubramaniam yang juga Timbalan Pengerusi Dewan Perhimpunan Penyokong PAS telah pun menyatakan sokongan terhadap konsep negara berkebanjingan PAS dalam satu temuramah di antara PAS dan penyokong bukan Islam. Dalam pada itu, PAS sehingga kini masih gagal menerapkan hudud yang diwar-warkan selama lebih 20 tahun. Ini membuktikan betapa kesetiaan PAS menjilat kafir harbi.

Dalam pada itu segala perkara yang dibincangkan PAS ternyata tidak mampu mengubah persepsi PAS hanyalah parti tunggangan kepada kafir harbi. Ini kerana segala perjuangan PAS dahulu seperti negara Islam dan Kelantan sebagai serambi Makkah hanya tinggal kenangan. PAS akan tunduk kepada kehendak kafir harbi dalam segala aspek terutamanya mengenai isu Islam.

Jadi tidak hairanlah kafir harbi bergembira menyatakan sokongan mereka terhadap PAS apabila tiada lagi konsep negara Islam. Al-maklumlah, sahabat-sahabat PAS kesemuanya kafir harbi. Jadi jangan bercakap mengenai "Islam" kerana mereka memang fobia dengan perkataan tersebut. Jadi memang sahlah PAS sanggup melacurkan perjuangan parti sendiri demi kafir harbi. Take Beer PAS!

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP