KURANG DARI 10 JAM MASA UNTUK BUAT RAYUAN

>> 20 January 2012


Waktu semakin singkat. Hanya tinggal kurang dari 10 jam untuk Peguam Negara, Tan Sri Ghani Patail untuk membuat rayuan kes liwat Anwar ke atas Saiful. Agak mengejutkan kerana Peguam Negara masih berdiam diri dalam isu ini. Pihak pembangkang menjelaskan betapa rayuan tidak perlu dibuat. Malah Majlis Peguam Negara yang merangkap penjilat tegar Anwar juga tidak menyokong rayuan. Tetapi Saiful dan bapanya sudah berkali-kali meminta agar Peguam Negara untuk membuat rayuan. Silalah kemukakan rayuan untuk mahkamah demi keadilan Saiful Bukhari.


2 comments:

Cinta_damai January 20, 2012 at 8:27 AM  

kata tempoh 14 hari kemuka rayuan? sehingga 25 januari, baca dalam paper tadi... mana satu betul ni? YANG PENTING RAYUAN MESTI DIFAILKAN!

Nora,  January 20, 2012 at 8:30 AM  

Pada saya saiful dari awal sudah menang dan ramai yg tahu hal itu. Cukup lah derita yg ditanggung nya. Maju lah kehadapan dan hidup normal tanpa menoleh sekeliling. Mmang tak mudah melupakan nya. Cukup Saiful dan Allah yg mahu tahu. Yang rugi itu adalah orang yg menzalimi nya. Tanpa 'rayuan' itu, dia akan kehilangan 'MODAL', untuk di jual di serata alam dengan kisah FITNAH & agenda kerajaan untuk menjatuhkan nya. Balasan akhirat itu amat berat. Kepada Saiful..bersabar lah. Anda masih muda insyaallah anda akan melihat balasan allah itu akan datang juga pada mereka yg telah menzalimi kamu kerana Allah itu tidak pernah lupa/tidor. Bersabar ye...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP