DAP BELAJAR DARI PAP. ORANG MELAYU SILA SEDAR

>> 27 January 2012

Lee Kuan Yew yang bersongkok untuk menarik hati orang Melayu

Lihat bagaimana PAP cuba menarik hati orang Melayu semasa era pilihanraya 1960an. Lee Kuan Yew sanggup bersongkok ke sana sini mengalahkan bilal masjid. Segala janji ditabur dan kata-kata indah seperti menjaga hak ketuanan Melayu, bantuan dan lain lain lagi sebagai modal penipuan mereka.

Tapi sehingga ke hari ini janji hanya tinggal janji. Etnik Melayu Singapura disisihkan seperti apa yang berlaku di Pulau Pinang. Sehinggakan untuk menunaikan solat satu perkara yang sukar untuk dilakukan.

Di waktu ini DAP juga sedang berusaha melakukan perkara yang sama. Segala janji-janji manis ditabur untuk menarik hati orang Melayu. Ada yang di antara mereka yang nampaknya lebih Islam dari orang PAS sendiri. Semuanya hanya lakonan untuk masa panjang sedangkan mereka amat membenci Islam dan sentiasa mencari jalan untuk memerangi orang Islam.


Ustazah Hannah Yeoh
Malah, DAP juga sedang giat membeli pemimpin-pemimpin Melayu untuk dijadikan boneka mereka. Tidak menghairankan kerana memang ramai pelacur politik sebegini. Semuanya kerana kuasa dan mereka sanggup menggadaikan agama dan bangsa sendiri.




Samada anda sedar atau tidak, DAP sentiasa mengutarakan konsep Malaysian Malaysia yang mana tidak ada lagi perbezaan berdasarkan kaum. Tetapi perkara ini dijuruskan kepada orang Melayu dan India sahaja sedangkan kaum Cina masih Cina. Inilah realitinya yang berlaku di Singapura.

Jadi, tunaikanlah jihad kita untuk menentang kafir harbi @ DAP ini agar lupus dari bumi Malaysia ini.

12 comments:

Anonymous,  January 27, 2012 at 3:22 PM  

UMNO berkiblatkan Illuminati! Pukimak syaitan dulu, kini dan selamanya! Pengkhianat bangsa Melayu! Aku jumpa mesti aku bakar punya! Anjing Pekida! Ayahanda pergi lancaulah! Penyokong Holocaust dan rejim Polpot! Kami akan laporkan segala perbuatan keganasan kamu dengan CIA, FBI biar US akan melobi di Perhimpunan Agung UN untuk embargo kamu semua sampai mampus! Biar Melayu Syaitan macam kamu semua akan merempat macam anjing kurap dan pariah dalam hutan kamu sendiri! Islam pengganas!

Anonymous,  January 27, 2012 at 3:28 PM  

Malaysia adalah perancangan British! Ianya dirancang dalam satu kertas kerja di universiti Cambridge pada tahun 1899! Segala-galanya termasuk undang-undang, bendera, lagu kebangsaan hatta perlakuan seks adalah CIPTAAN BRITISH! UMNO SENDIRI DICIPTA OLEH BRITISH KOLONIAL! Mungkin Sejarah Melayu pun telah digubal dan diubah oleh British atas persetujuan UMNO!

Anonymous,  January 27, 2012 at 3:35 PM  

Melayu adalah dari Proto Melayu iaitu sama speciesnya dengan beruk Neanderthal! Jadi adakah anda bangsa Melayu sekarang akan mengaku yang teori evolusi Darwin benar? Bukankah ianya jelas bertentangan dengan teori Islam kamu yang mengatakan semua manusia dari Adam dan Hawa? Macam mana nie semuanya sudah tonggeng terbalik atau Melayu memang bangsa yang hanya sesuai duduk di atas pokok dan bercawat sahaja? Kah! Kah! Kah! Ilmu sains pun dah gagal! Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 27, 2012 at 4:55 PM  

Anon 3.22, 3.28 dan 3.35...
Dari penulisan anda saya rasa anda bertiga adalah orang yang sama, anti-Melayu dan anti-Islam. Saya ingin katakan sesuatu- setiap perkataan dan tindakan kita melambangkan diri kita sendiri. Adakah saudara seorang Illuminati? Nampak gayanya saudara menunjukkan pekung di dada saudara sendiri. Sekurang-kurangnya kerajaan yang diterajui UMNO-BN sekarang membantu rakyat jelata, dan saya akui, kerajaan Malaysia punya banyak masalah. Pandang sesuatu secara positif, saudara. Jika benar Malaysia adalah suatu kertas kerja yang dibentangkan pada 1899, sila siarkan di media Malaysia kalau benar saudara anak jantan (kalau tidak, ternyata saudara penakut). Saudara juga nampaknya seorang yang tidak percaya agama, mungkin dari penulisan saudara yang seolah-olah menyokong teori Darwin. Jikalau saudara katakan kami hanya layak bercawat sahaja, ada lebih baik saudara betulkan diri saudara sendiri. Ternyata saudara punyai kebejatan akhlak yang kronik dan orang seperti saudara tak patut dan tak layak mengkritik. Kritik saudara tidak menggoyahkan UMNO-BN dan kerajaan Malaysia serta seluruh umat Melayu sedikit pun malah kami akan bangkit lebih dari bangsa-bangsa yang lain. Dan saya rasa, saudara bukan seorang rakyat Malaysia, bukan? Jika bukan, sila SHUT UP. Jika saudara terasa hati, terimalah hakikat, bumi kita ini satu sahaja.

Anonymous,  January 27, 2012 at 5:52 PM  

Oooo di neraka tak ada Perak...di neraka tak ada SSU..cuma ada UMNO bangsat! Oooo Oooo Ooo

Anonymous,  January 27, 2012 at 5:58 PM  

Adakah UMNO menghalalkan rasuah? Mengapa benci kafir kalau mereka tidak pun menganiaya orang Islam? Sikap begini harus dipersoalkan! Mengapa UMNO mengkhianati bangsa sendiri? Mengapa UMNO suka memainkan sentimen perkauman tetapi merompak secara senyap di belakang? Semua sistem di dunia tidak sempurna tetapi kalau menghalalkan benda yang haram dengan sengaja, bukankah itu adalah HARAM? Kalau tak percaya tentang Malaysia adalah satu perancangan British sila rujuk pelajar UITM yang buat research perkara ini! Illuminati? Cuba semak siapa yang pergi minta maaf pada World Conference of Jews. Kalau tidak ada angin masakan pokok bergoyang! UMNO tetap penjenayah yang patut dihapuskan!

Anonymous,  January 27, 2012 at 6:04 PM  

UMNO memang busuk! UMNO sudah hampir dengan Nazi! Patut dihapuskan sahaja! Tengok apa jadi pada Adolf Hitler! Syaitan bertopengkan manusia! Cuma satu aje soalan, mampukah anda semua menanggung segala dosa untuk menghalalkan segala jenayah kemanusiaan seperti yang dilakukan oleh Adolf Hitler atas nama bangsa dan agama Islam? Kalau tuan-tuan dan puan-puan anggap lepas nie terus boleh ke Mekah mengerjakan haji dan berulang dengan umrah, nampaknya pihak tuan-tuan dan puan-puan sungguh cetek ilmu agama Islam! Hanya Islam disebabkan susur galur sahaja nampaknya! Malang sungguh nasib bangsaku mempunyai pemimpin sebegini! Mereka hanya tahu menipu dan merompak dari titik peluh bangsa sendiri!

Anonymous,  January 27, 2012 at 6:09 PM  

Mengapa indeks ketelusan serta rasuah di Malaysia masih lagi di tahap dunia ketiga sama seperti Rwanda, Sudan, Nigeria? Mengapa kita tidak boleh seperti Singapura? Kalau Singapura diterajui oleh PAP, nampaknya PAP adalah lebih telus dari UMNO peneraju Malaysia di mata dunia! Kalau nak salahkan kafir DAP, silalah cermin muka diri sendiri dahulu! Adakah kerana indeks ini disediakan oleh negara Barat? Kalau nak salahkan negara Barat seperti Mahathir, mengapa anda semua menggunakan Internet, memandu kereta, memakai jeans, makan di McDonalds, KFC serta tonton rancangan di televisyen? Bukankah semua ini direka oleh orang putih? Kalau dah jadi perompak mana nak mengaku bukan?

Anonymous,  January 27, 2012 at 6:16 PM  

Mengapa Mahathir menulis surat meminta wang tajaan untuk pilihanraya pada 1999? Surat itu ditujukan kepada Clinton Fund? Mengapa sampai sekarang surat itu tidak dijawab oleh Mahathir sendiri? Kalau benar Malaysia tidak meminjam dari IMF, mengapa dalam website IMF negara Malaysia tersenarai? Siapa yang bohong sekarang? Mengapa polis di Malaysia boleh menembak sesuka hati sahaja sampaikan budak kecil menjadi mangsa? Adakah ini kes terpencil? Mengapa selalu sangat orang yang ditembak dikatakan menyerang dengan parang? Mana logiknya? Kalau diserang dengan parang ditembak sampai mati? Mana logiknya orang tua yang mempunyai sakit belakang kronik boleh meliwat seorang pemuda yang jauh lebih tinggi dan kuat darinya? Kena marah dah hulur jubur? Mengapa pita video Datuk T mempunyai pernyataan "Copyright Thailand"? selepas itu dipadamkan? Balik-balik kerja UMNO dan UMNO lagi! Sama juga PEKIDA dan PERKASA! Macam mana kita boleh percaya dengan kaki penipu dan perompak? Bukankah itu kerja bodoh?

Anonymous,  January 27, 2012 at 6:23 PM  

Lagu Kebangsaan Malaysia - MAMULA MOON - lagu yang sama dimainkan semasa Konfrantasi oleh Indonesia untuk mengejek Malaya.

Bendera Malaysia - bendera yang sama berjalur 7 merah dan putih digunakan oleh East India Company - cuma bintang dan anak bulan sahaja diletakkan.

Songkok - berasal dari Pakistan

Baju Melayu - direka oleh Indonesia

Keris - telah diiktiraf oleh UNESCO, pembuatannya dari Indonesia

Rasa Sayang - lagu rakyat kepulauan Maluku

Roti canai - roti prata atau parotha dari India.

Teh tarik - dari India

Sate - Jawa berasal dari China. Cuma sate dari China adalah manis.

JADI DIMANA SATU ADALAH IDENTITI MALAYSIA? APA YANG PATUT KAMI BANGGAKAN SEBENARNYA KALAU SEMUANYA DICIPLAK DARI BANGSA DAN NEGARA LAIN? MUNGKIN SEGALA PENIPUAN YANG KURANG CERDIK ? OOPS ITU ADALAH DARI NIGERIA... Awarng Hitam yang kamu semua suka import tuuuu! Negara lain sudah ban! KAH! KAH! KAH! KAH! KAH!

Anonymous,  January 27, 2012 at 7:01 PM  

Sila jelaskan mengapa kerajaan Malaysia pimpinan Najib membayar sejumlah wang yang besar kepada APCO untuk yuran rundingan? Bukankah APCO adalah SYARIKAT YAHUDI GLOBAL?

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:34 AM  

Adakah konsep Ketuanan Melayu yang tuan-tuan banggakan tu sama dengan konsep the Supreme Aryan Race oleh Adolf Hitler? Adakah penghapusan kafir harbi itu sama dengan puak Serbia menjalankan pembersihan etnik, Polpot menyiksa rakyat, pihak Nazi membunuh beribu-ribu manusia yang tidak berdosa hanya kerana bangsa dan agama mereka? Kalau benar tuan-tuan adalah sama dengan pengganas yang membunuh, merogol, menipu serta merompak atas agama! Persoalannya senang, adakah Allah menghalalkan cara tuan-tuan ini? Tepuk dada tanyalah selera tuan! Kami sudah pun tahu nafsu serakah tuan-tuan!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP