N. SURENDRAN PEGUAM PKR YANG BEBAL

>> 24 January 2012


N. Surendran menyatakan pihak pendakwa kes liwat 2 menggunakan undand-undang rimba untuk memenjarakan Anwar. Kebodohan N. Surendran semakin jelas apabila dia menyatakan rayuan dibuat kerana faktor politik.

N. Surendran mungkin antara peguam-peguam yang bodoh di Malaysia. Sepatutnya sebagai peguam, dia lebih arif dengan undang-undang. Sememangnya memang hak kepada pihak pendakwa untuk membuat rayuan. Malah Anwar sendiri sedia menerima keputusan pihak pendakwa untuk membuat rayuan. Jadi, mengapa secara tiba-tiba N. Surendran pula yang huru-hara seperti beruk kena belacan?

Jika N. Surendran benar-benar hebat, mengapa tidak menawarkan diri untuk menjadi peguambela Anwar?!

Dan yang paling jelas, apa buktinya rayuan dibuat atas dasar politik? Sepanjang perbicaraan kes, Anwar telah membuat berpuluh-puluh rayuan dan Saiful baru membuat satu rayuan. Adakah satu rayuan pun tidak boleh untuk N. Surendran?

3 comments:

Anonymous,  January 24, 2012 at 1:01 PM  

masalah skrg...peguam lain dlm Majlis Peguam kenapa membisu...atau mungkin ramai peguam kat M'sia niihhh memang ngonggggg

Anonymous,  January 28, 2012 at 1:09 AM  

Kalau peguam di Malaysia ramai yang bodoh, ini secara tidak langsung mengatakan sistem pendidikan serta kehakiman juga sama bodoh! Jadi bila sistem kehakiman bodoh bukankah ianya bermakna yang sistem kerajaan dalam Malaysia dipegang oleh orang yang amat bodoh? Dah terkena batang hidung sendiri! Kah! Kah! Kalau korang nak tahu, hakim yang dilantik adalah dari pengamal undang-undang yang mesti berdaftar dengan Majlis Peguam! Tepuk air dulang batang hidung sendiri yang terkena! Kah! Kah! Kah! Kah! Bodoh yang tak boleh diubat lagi! Kah! Kah! Kah!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP