AZMIN ALI GENTAR DENGAN HASAN ALI

>> 27 January 2012


Azmin Ali menunjukkan betapa gusarnya dengan serangan Hasan Ali. Terbaru, Azmin bersedia untuk menggempur Hasan Ali yang akan membuat siri jelajah yang akan mendedahkan parasit dalam PAS. Kegusaran Azmin ada asasnya kerana DUN Hasan Ali di bawah parlimen Azmin. Pasti kesannya akan dirasai Azmin secara terus pada PRU akan datang.

Dalam pada itu, satu-persatu wajah parasit didedahkan Hasan Ali. Dan perkara ini amat meresahkan Pakatan Rakyat dan PAS. PAS cuba menutup isu ini dengan mengatakan kesan pemecatan Hasan Ali pada tahap minima sedangkan apa yang dilihat berbeza sama sekali. Sudah ramai yang lompat parti dan terdapat pemimpin PAS yang sudah hilang kepercayaan pada parti seperti Ustaz Nasharudin.

Dalam pada itu, Azmin terus melemparkan tuduhan betapa Hasan Ali ialah budak suruhan UMNO. Betapa terdesaknya Pakatan Rakyat untuk menangkis serangan Hasan Ali sehingga segala taktik akan digunakan. Jadi, sekiranya dakwaan Pakatan Rakyat bahawa kesan pemecatan Hasan Ali adalah minima, mengapa perlu resah sampai sebegini rupa?

4 comments:

Anonymous,  January 27, 2012 at 3:24 PM  

Hasan Ali penjilat jubor Najib! Segala kegiatan keganasan beliau telah dilaporkan pada CIA! Kalau dia berani cubalah ke Amerika! Gerenti kena tembak punya!

Anonymous,  January 27, 2012 at 3:38 PM  

Hasan Ali sudah terdesak sebab hutang keliling pinggang! Kah! Kah! Kah! Pasal tu dia gila meroyan! Dia harapkan belas ikhsan dari Pok Najib! Kah! Kah! Kah! Hutang RM60 ribu tu dari Harakah bila nak jelaskan! Kah! Kah! Kah! Sekarang nie jual agama pulak ye! Memang orang BTN bangsat!

Anonymous,  January 28, 2012 at 1:02 AM  

Oops silap fakta! Hutang berjumlah 900ribu ringgit Malaysia! Kah! Kah! Hasan Ali bila nak jelaskan? Nasib baik Harakah bukan geng Ah long! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 1:04 AM  

Hasan Ali sepatutnya berhutang dengan Ah Long dan bukannya Harakah! Kami nak tengok apa akibatnya berhutang dengan Ah Long! Mungkin selepas itu orang ramai tidak lagi berani berhutang dengan ceti haram bila terkenangkan akibatnya pada Hasan Ali! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP