PEMEGANG PORTFOLIO AGAMA ISLAM SELANGOR YANG BARU PENUH KONTROVERSI

>> 20 January 2012

Orang macam ni diberi kepercayaan untuk jaga kesejahteraan orang Islam?! Orang waktu maghrib balik rumah solat, ini dia pergi sembahyang cara lain pulak. Nampaknya makin hancur la umat Islam di Selangor. Dapat penjaga agama Islam pun hanya sekadar boneka kafir harbi.

Isu Gereja DUMC pun masih belum selesai. Pemegang portfolio yang baru ni la yang beriya-iya mempertahankan gereja yang nak murtadkan orang Islam tu. Sudahnya Hasan Ali yang salah dalam hal ni. Memang ejen kafir harbi si Khalid Gagap ni.

Wah, seronok pemegang portfolio agama Islam ni main gesel-gesel. Nampaknya halal haram semua dicampur sebakul oleh si Khalid Gagap.

Sedap betul suara pemegang portfolio agama Islam Selangor ini menyanyi. Patutnya dia mencegah perbuatan lagha dan mengingatkan umat Islam lain betapa perkara ini sia-sia. Ini dia pulak yang melebih-lebih dari orang lain. 

Jangan lupa bahawa pemegang portfolio agama Islam yang baru ini jugalah yang meluluskan projek babi mega di Selangor! Memang gelak sakan la kafir harbi Selangor kerana dapat bekalan yang tak putus.

Selamat menjadi boneka kafir harbi Khalid Gagap!

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP