ANWAR YANG MEROYAN JADI PM

>> 26 January 2012


Nampaknya Anwar tidak habis-habis dengan mimpinya menjadi PM Malaysia selepas PRU. Media pencacai Anwar iaitu Malaysia Chronicle sedang hebat berkempen untuk Anwar dengan mengatakan betapa Anwar sebagai individu yang layak untuk menjadi PM.


Tetapi keadaan ini jelas dengan kajian selidik yang dijalankan ke atas rakyat berdasarkan populariti. Najib lebih popular dari Anwar seperti yang dijalankan beberapa pihak. Malah, Isu yang diungkit di dalam artikel ini ialah NFC dan perbelanjaan cincin Rosmah yang terang-terangan ialah fitnah.

Sungguh pun begitu, bagaimana pula rakyat mahu mengetepikan sabit kes liwat Anwar dan video China Doll? Sedangkan pihak-pihak terlibat sudah pun mengakui dan memberi keterangan kepada polis manakala Anwar masih mahu mendiamkan diri dan tetap dengan penafian.

Belum terbukti lagi betapa Anwar lebih baik dari segi apa sekali pun kecuali menipu berbanding Najib. Jadi, media propoganda Anwar semestinya kehabisan modal dengan mengeluarkan artikel murahan seperti ini.

1 comments:

Anonymous,  January 27, 2012 at 6:45 PM  

Korang hanya tahu menyerang Anwar dengan salah laku seks sahaja! Korang yang tak tahu nak urus tadbir negara ke? Kalau tak ada rasuah atau kickback projek tak dapat! SPRM hanya untuk menghapuskan musuh politik sahaja! Kah! Kah! Kah! Low class politics!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP