JAWAPAN MUSLIMAT PAS MENGAPA MEREKA TERKINJA-KINJA MACAM BERUK SEMASA 901

>> 12 January 2012


Inilah sunnatuLlah perjuangan...Allah ingatkan kita dalam al Quran..apakah kamu fikir kamu akan dibiarkan mengatakan kami telah beriman sebelum kamu diuji?.....setiap yang berlaku apatah lagi yang diledakkan oleh musuh-musuh kena disiasat...dan fahamkan.....InsyaAllah kami ni dah lama dalam perjuangan... 
901 bukan himpunan yang pertama buat kami...cuma musuh nak jadikan isu dengan...adanya wanita (bukan PAS yg bersorak)...wording ana "Mampus UMNO" dan adanya wanita yang pergi salam Polis…..

Kepala hotak dia sunnatullah perjuangan terkinja-kinja mcam beruk. Hadis mana yang menghalalkan terkinja-kinja macam beruk seperti itu?  Dalam pada itu muslimat PAS ini mempertahankan persalaman bukan muhrim antara polis dan muslimat PAS dalam video tersebut.

Menurut hadis perbuatan seperti muslimat PAS terkinja-kinja itu hanya dihalalkan semasa dalam peperangan dengan tujuan untuk menakut-nakutkan musuh. Tetapi semasa 901, adakah ianya boleh disamakan dengan situasi perang? 

PAS memang gemar mengamalkan dasar pilih bulu dalam menghukum orang lain. Sewaktu mereka melakukan perbuatan mungkar, akan ada suara-suara penyokong mereka yang menghalalkan perbuatan tersebut. Sedangkan perkataan yang diucapkan "mampus UMNO" juga tidak dilihat menjadi kesalahan dengan alasan untuk menjatuhkan rejim kezaliman. Rejim kezaliman yang mana satu?! Waktu itu mereka menghadiri demo 901 atau berperang?!

Saya tak nafikan…saya antara yang komited memperingati Muslimat dengan Surah An Nahl : 125 dalam keadaan situasi dakwah yang biasa. 
Pada hari itu, suasana dakwahnya berbeza. Di keliling saya adalah Wanita-Wanita Pemberani…yang biasa "bertempur" dengan Kezaliman Regim.

Muslimat PAS ini juga menegaskan ini ialah cara berdakwah. Beginikah cara berdakwah?! Astagfirullah hal Azim... Bawa-bawa mengucap wahai para muslimat PAS. Jangan sesuka hati menghalalkan apa yang haram. Kita bukan kalangan ulama' untuk sesuka hati mencipta fatwa dan ajaran baru.

Kesimpulannya jawapan yang dikemukan muslimat PAS ini jauh terpesong dengan ajaran Islam! Ini ialah kata-kata orang yang cuba menghalalkan perbuatan salah mereka. Salah tetap salah! Apa sudah jadi dengan parti yang paling Islam ini?! Ahli-ahli yang lain pula sepatutnya menegur perbuatan muslimat bangang ini. Bukannya anda pergi tumpang sekaki! Islam versi apa yang digunapakai PAS?!

4 comments:

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:48 PM  

hahahahahaaaa.....perempuan bodoh. Dia ni berzina pun dia akan halalkan.....hahahahaaa...perempuan bodoh. Hello, pompuan pi belajar ugama lah dulu. Haram tau putar belit ayat2 utk kepentingan kau. Aku ni ahli PAS juga, tak kan aku nak bagi bini akau atau anak aku buat benda2 mcm tu. Kau ni buat malu je party...salah tu salah lah bodoh. Suami kau memang bahalol juga. Dayus...

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:15 PM  

kenapalah melayu pas dah terseleweng begini sekali. inikah bukti tersesatnya umat muhamad di akhir zaman yg dihadiskan olh Rasul SAW bhw umat baginda akn terbhgi kpd 73 fikrah dan hanya satu shj yg bertepatan dgn apa yg baginda bawa. 72 akn ke neraka. aku nampak wanita pas inilah yg bnyk ciri akn ke neraka dahulu krn bnyk memutar belit hukum.........

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:31 PM  

semua perkara buruk yg Pas buat adalah berlandaskan hadis dan al quran?????

apa nak jadi Pas sekarang ni... dah semakin sesatt....

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:14 PM  

Nak buat macam mana, diktator telah diangkat jadi nabi ...

peliwat diiktiraf sebagai imam, dan yang paling sial ...

kapir harbi diberi gelaran khalifah.

sesama muslim disuruh pergi mampus.

Bodoh punya pengikut muslimat agama PAS.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP