AWAS! NASHARUDIN DALAM BAHAYA!

>> 09 January 2012


Setelah Hasan Ali ditendang secara hina oleh pro Anwar dan DAP dari PAS, kini Pakatan Rakyat melihat Nasharudin Mat Isa pula sebagai halangan terbaru. Dalam pada itu sudah ada kata-kata belakang yang meminta Nasharudin juga diberikan tindakan yang sama seperti Hasan Ali.

Golongan pro Anwar dan DAP tidak dapat menerima kritikan pedas yang diberikan oleh Nasharudin baru-baru ini. Tambahan pula, kehadiran Nasharudin ke rumah Hasan Ali pada semalam seolah-olah mencabar keputusan Jawatankuasa PAS Pusat yang memecat Hasan Ali secara tiba-tiba.

Jadi, dapat dilihat disini bahawa PAS bersedia menjadi pencacai tegar Anwar dengan memecat sesiapa sahaja yang mempunyai perseteruan dengan Anwar. Take beer PAS!

2 comments:

Anonymous,  January 9, 2012 at 5:57 PM  

kenapa Pas tak berani pecat dan usik Dr haron Din ??

Anonymous,  January 13, 2012 at 10:19 AM  

haron din tak sebisa hasan ali. dia suka play safe. dia jaga diri dia je, dia bukan peduli pada bangsa dia. jdi DAP dan PKR tak rasa haron din ni bahaya. berbanding hasan ali dan nasarudin. tak kan tak boleh baca. kafir laknat ni kalau kita ikut dia, dia suka la. tapi kalau kita tentang tentu dia tak suka

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP