BUKTI KERAJAAN NEGERI SELANGOR SEMEMANGNYA MENJAGA KEBAJIKAN SATU KAUM SAHAJA

>> 07 January 2012


Ini ialah bukti terbaru Kerajaan Negeri Selangor dalam menjaga kebajikan satu kaum sahaja. Terbaru kerajaan negeri menyumbang sebanyak RM 252 500 untuk rumah-rumah ibadat bukan Islam. Apabila menyebut bukan Islam, semestinya terdapat golongan Hindu, Buddha  dan Kristian. Tetapi, adakah terdapat golongan beragama Hindu dalam gambar tersebut?!

Sudah terbukti Negeri Selangor tidak langsung mampu untuk menjaga kebajikan kaum lain iaitu India dan Melayu. Sudah lupakah bagaimana Kampung Sungai Kerandang dirobohkan?

Aliran air mata melihat tempat tinggal dirobohkan

Kampung ini dihuni oleh bangsa Melayu dan akhirnya dirobohkan tempat tinggal penduduk oleh Kerajaan Negeri Selangor atas nama pembangunan. Tetapi masih ingatkah bagaimana Kerajaan Negeri Selangor beriya-iya mempertahankan Jalan Petaling dari dibangunkan kerajaan pusat? Alasan yang diberikan ialah ianya patut diberikan tanah warisan tetapi pada masa yang sama kawasan tersebut dihuni masyarakat cina!

Si betina rasis yang berkokok mempertahankan Jalan Petaling.
Dan jangan lupa kegagalan Khalid Gagap yang gagal menjaga kebajikan kaum India dan memberikan pelbagai alasan yang tidak munasabah.


Jadi, siapa yang rasis dalam hal ini? Kerajaan Negeri Selangor atau BN?!

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP