TIME IS RUNNING OUT. TICK TOCK TICK TOCK...

>> 27 January 2012


Dalam masa terdekat ini Datuk T dikhabarkan akan menayangkan video seks kedua Anwar untuk menunjukkan kepada rakyat betapa rendahnya moral bakal PM pembangkang. Dalam pada itu dikhabarkan Anwar semakin terdesak untuk menyelamatkan dirinya.

Kalau Anwar anak jantan, kenapa tak berani bersumpah laknat? Kenapa tak berani saman Datuk T?

Time is running out. Tick tock tick tock...

8 comments:

Anonymous,  January 27, 2012 at 7:04 PM  

Korang nie gila ke apa? Sejak bila agama Islam membenarkan sumpah lakhnat macam nie? Islam UMNO ke? Kalau Islam sebenar, sumpah-sumpah seperti ini memang HARAM! Mungkin UMNO boleh menaja ke syurga ke? Tuhan pun boleh direkrut oleh UMNO ke?

Anonymous,  January 27, 2012 at 7:06 PM  

Cuba teka siapa ketua Iluminati di Malaysia... Mahathir atau Daim?

Anonymous,  January 27, 2012 at 7:13 PM  

Kalau macam tu aku boleh bunuh orang, rogol anak dara orang dan ambil buku Al-Quran letak atas kepala dan bersumpah dalam masjid? Lepas tu salah aku dah clear? Wah hebat sungguh undang-undang Malaysia ye! Kah! Kah! Kah! Oh yeah! Undang-undang di Malaysia tidak benarkan tutuh jubur! Jubur adalah di bawah seliaan KERAJAAN MALAYSIA! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Balik-balik cerita jubur! Kah! Kah! Kah! Segala sistem perundangan Malaysia hanyalah untuk jubur Saifool sahaja! Kah! Kah! Kah! Patutlah Malaysia diambang kemusnahan! Kah! Kah! Kah! Asyik jaga jubur sahaja! Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 27, 2012 at 7:14 PM  

1Malaysia = 1Jubur = 1Liwat = 1Saifool ! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 27, 2012 at 10:55 PM  

Memfitnah itu berdosa.

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:09 AM  

Kah! Kah! Kah! Mana Ulama UMNO? Kah! Kah! Kah! Apa hukumnya bersumpah lakhnat macam nie? Adakah Majlis Fatwa telah bagi lesen untuk menghalalkan sumpah lakhnat? Kalau macam tu Malaysia tentu akan dilakhnat oleh Allah! Tanda-tandanya sudah nampak sekarang! Kah! Kah! Kah! Baik korang tempah banyak-banyak perjalanan ke Mekah untuk fardhu haji sebagai langkah membuang dosa sebelum dihumban ke Neraka kelak! Kah! Kah! Kah! Kah! Agama Islam rekaan British Kolonial jugak yang korang anuti! Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:28 AM  

Masa adalah sentiasa di orang yang benar!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:59 AM  

La! Malaysia cerita jubur masam lagi!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP