ANWAR SEMEMANGNYA SOKONG GAY. BANGSAT PUNYA PAK LIWAT!

>> 15 January 2012


Menjawab soalan berkaitan hak-hak golongan gay dan sama ada beliau bersedia untuk menerima “idea antidiskriminasi yang melibatkan hak-hak golongan gay”, Anwar berkata, dalam satu wawancara dengan BBC pada Khamis lalu: 
“Kami perlu menyemak semula sebahagian daripada undang-undang lapuk kami.” 
"Kami masyarakat Islam dan bukan Islam di Malaysia secara keseluruhannya percaya dan komited untuk menyokong kesucian perkahwinan antara lelaki dan wanita, tetapi kami tidak harus dilihat sebagai menyusahkan dan menganggap undang-undang lapuk sebagai relevan.” - Utusan Malaysia
Apa yang dimaksudkan Anwar untuk mengkaji idea lapuk berkenaan hak gay? Kebodohan Anwar semakin jelas dengan cuba mengkaji undang-undang agar golongan gay lebih diterima masyarakat. Kebodohan Anwar ini akan meletakkan kita sebagai manusia lebih rendah tarafnya dari haiwan. Sedangkan haiwan pun sama sekali tidak melakukan hubungan sejenis.

Islam jenis apa yang dianuti Anwar sebenarnya? Bolehkah Anwar menerangkan agama apa di dunia ini yang menghalalkan perkahwinan sejenis? Ini bertentangan dengan fitrah manusia. Lagipun golongan gay ini hanyalah minoriti. Perlukah nasib golongan majoriti ini dikorbankan demi ketamakan Anwar menjadi PM?

Wahai cerdik pandai dan imam-imam PAS. Sudah jelas Anwar akan menjurus kepada kemungkaran. Apa yang akan anda lakukan? Dimana lagi kesucian Islam sekiranya anda sendiri menghalalkan apa yang dikatakan Anwar Ibrahim?

1 comments:

Anonymous,  January 15, 2012 at 11:40 AM  

PAS bukan berjuang untuk islam.PAS itu parti PASRAH sb bila nuar ckp bejubor itu halal PAS pun angguk tanda setuju...konon PAS nak tegakkan hudud tapi mereka lbh suka tegakkan kote bengkok si nuar...PAS islam ABU NAWAS...suka buat lawak...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP