LAGI AHLI PAS MAHU MASUK UMNO. MANA SLOGAN PAS GANTI UMNO?

>> 27 January 2012



SIK 27 Jan. - Rasa tertipu dengan slogan yang gagal dilaksanakan oleh Pas, dua pemimpin parti itu di Teloi Timur di sini bertindak meninggalkan Pas dan hari ini memohon menjadi ahli UMNO.

Bagi mereka perjuangan Pas kini sudah terpesong daripada matlamat asal parti itu yang diasaskan untuk menegakkan perjuangan Islam tetapi parti itu kini menjadi kuda tunggangan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Shahril Yahya, 45, bekas Ketua Penerangan, dan Roshdi Sobri, 35; bekas Setiausaha PAS Teloi Timur dan Majlis Ketua Kampung (MKK), bertindak meninggalkan perjuangan Pas bersama lebih 200 bekas ahli Pas dan penyokong parti itu yang mereka dakwa sudah terpesong.

Shahril berkata, dia kecewa dan kesal kerana Pas tidak melakukan sesuatu seperti yang mereka nyatakan dalam manifesto Pas dalam Pilihan Raya Umum 2008 yang lalu.

"Hingga kini Pas terutama di Kedah gagal melunaskan janji mereka kepada rakyat dan gagal sama sekali mengotakan kata-kata dan melaksanakan perjuangan Pas yang dilabelkan sebagai parti Islam,” katanya. - BERNAMA

13 comments:

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:05 AM  

Kilang Carlsberg dibina masa UMNO memerintahlah bodoh! Korang ingat rakyat lupa fakta ke? Ahli yang masuk UMNO tu semuanya adalah ahli UMNO bengong dulu, kini dan selamanya! Kah! Kah! Kah! Korang nie memang betul-betul bodoh ke? Kah! Kah! Kah! Kah! Putar belit fakta sampai terselak kain sendiri! Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:18 AM  

APCO tu siapa pulak yang bagi duit? Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Takkan nak salahkan PAS pulak! Kah! Kah! Kah! Bodohlah orang UMNO nie! Patutlah hilang sokongan sebab semua yang cerdik dah tinggalkan parti UMNO nie! Kah! Kah! Kah! Kah! Tongkang UMNO dah terkopak dan nak karam lah woi! Kah! Kah! Kah! Katak-katak pun dah lari! Kah! Kah! Kah! Lembu-lembu bodoh yang dah gelebeh serta nyanyuk sahaja masih setia pada UMNO! Kah! Kah! Kah! Kah! Lepas nie korang patut cari ahli dari binatang-binatang dalam hutan serta Zoo Negara! Kah! Kah! Kah! Kah! Aku cadangkan banyakkan ahli dari yang suka duduk atas pokok seperti beruk dan monyet! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:26 AM  

Korang nak tahu, kereta nasional kebanggaan kamu semua telah ditertawakan banyak kali oleh banyak rancangan kereta yang terkenal seperti TopGear? Malahan Jeremy Clarkson pernah meletupkan kereta nasional kerana tidak tahan dengan kualiti serta reka bentuknya yang amat hodoh sekali! Korang tau tak yang enjin kereta nasional yang kamu guna tu semua adalah hasil penyelidikan syarikat seperti Mitsubishi dan Dahaitsu! Enjin-enjin tu sama ada lama atau mempunyai masalah sendiri dan dijual kepada syarikat kereta nasional yang korang sangat-sangat banggakan itu dengan harga yang amat mahal? Inikah yang sepatutnya yang dibanggakan oleh kami semua? Teknologi ciplak dari negara lain? Masalah utama kereta Proton selain dari mudah terbakar adalah power window. Negara lain seperti China dan Korea sudah beruapaya merekabentuk dan mengeluarkan enjin kereta. Mereka mengambil masa yang lebih pendek berbanding Malaysia! Soalnya MENGAPA? Adakah kerana tiada orang bijak pandai dalam Malaysia atau dasar perkauman yang diamalkan oleh UMNO? Fikir-fikirkan!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:32 AM  

jangan marah2 hai kuda kayu, kau ni dak ketinggalan zaman la asyik dok bawah tempurung je, keluar2 lah jengok dunia ni. Dah ramai orang dah sedar PAS ni kuat pembohong, fitnah, mukir janji, tak amanah, kuat maki hamun orang dan pandai belakon warak, lebih Islam konon, pooiii. lagi jilat pungkok DAP lagi ada. Kerajaan kasi duit sapu jugak, haram konon poorah. Pooiii..

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:42 AM  

Maknanya UMNO bukanlah hebat sangat! Kah! Kah! Kah! Mana perginya Ketuanan Melayu, tidak hilang melayu di dunia tu kalau Hang Tuah ada! Kalau Hang Tuah dah tak wujud, Sejarah Melayu tu sebenarnya ditulis oleh orang mabuk ke? Kah! Kah! Kah! Habis terbarai sudah! Kah! Kah! Kah! Melayu UMNO memang bodoh! Kah! Kah! Kah! Nampaknya korang kena lari balik dengan ekor di belakang ke tuan kamu untuk strategi seterusnya! Mengapa tak bagi balik negara nie kepada tuan kamu semula, Queen Elizabeth? Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:51 AM  

Wang bantuan tu adalah dari hasil titik peluh kami juga! Korang cakap macam harta mak bapak korang punya! Kalau kami sepakat tak nak bayar segala cukai tu, kami nak tengok berapa lama kerajaan UMNO boleh bertahan! Korang larat ke nak tangkap, dakwa serta penjarakan kami yang berjuta nie? Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:53 AM  

Mengapa orang UMNO bodoh amat sekali? Mana pergi bijak pandai dalam UMNO? Semua dah lari ke? Kalau sudah lari ke mana mereka? Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:57 AM  

Pada orang Melayu, korang kata PAS penjilat kepada DAP, pada orang Cina, korang kata DAP ditunggang oleh PAS? Jadi mana satu yang betul nie? Korang ingat DAP dan PAS boleh jilat-menjilat serta tunggang dan ditunggangi macam korang ke? Atau kena tanya pada Saifool sebab dia pakar cucuk plastik jubur serta tonggeng bila kena tengking sedikit? Kah! Kah! Kah! Kalau dah jadi barua anjing British kolonial cara pecah dan perintah nie tak pernah lari! Kah! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 2:43 AM  

Aik, meroyan pulak puak pakatan ni kat sini? tadi check ip ada kat site gomo. sekarang terlepas kat sini? kasi delete je tauke komen orang macam ni

Anonymous,  January 28, 2012 at 6:24 AM  

JAGA2 DAN BERHATI2 lah tuan2 dan puan2 yang baca komen2 kat sini...

Ada sekor Mamat gila.. entah dari mana datangnya.,... tulis sikit2, asyik ketawa 'Kah! Kah! Kah!'..., tulis sikit2, asyik ketawa 'Kah! Kah! Kah!'... Banyak kali jugak dia komen kat artikel ni.

Jangan dipercaya sangat apa yang ditulisnya tu.. Otak Mamat tu tak berapa sihat.

Kesian jugak kadang2 ngan makhluk2 macam ni.. Mohon dijauhkan ianya berjangkit kat anak cucu kita semua...

Anonymous,  January 28, 2012 at 6:29 AM  

Fuckatan Riot.

Anonymous,  January 28, 2012 at 8:01 PM  

Kah! Kah! Korang memang kelakar la! Kah! Kah! Kah! Dah tak boleh nak lawan ke! Kah! Kah! Kah! Orang UMNO memang bodoh dan bengong! Kah! Kah! Kah! Kah! Wooi tau check ip tu dah riak! Kah! Kah! Ha! cuba story aku kat mana nie sebenarnya! Kah! Kah! Kah!

Anonymous,  January 28, 2012 at 8:15 PM  

Ooi orang bodoh sekalian, macam mana korang tau aku nie jantan? Korang boleh tengok pelir aku ke kat dalam blog nie? Kah! Kah! Kah! Kah! Ooi tolong check sikit IP aku nie! Kah! Kah! Kah! Psst! aku sekarang kat Rusia! Kah! Kah! Kah! Kah! Mungkin aku kat sebelah korang je! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP