ANWAR MEROYAN LAGI AJAK NAJIB BERDEBAT. WAKAKAKA....

>> 15 January 2012


Anwar tidak sudah-sudah dengan modal mengajak Najib berdebat. Sudah masuk 2 tahun ajakan debat ini tidak dilayan tetapi nampaknya Anwar sememangnya manusia tidak faham bahasa! Ajakan debat ditolak bukannya kerana gentar tetapi motif debat Anwar hanyalah untuk modal kempen politik sahaja.

Sebelum ini Najib pernah memberi amaran bahawa Anwar jangan sesekali mengajaknya berdebat kerana takut nanti Anwar akan terkencing dalam seluar. Tetapi selang beberapa bulan perkara yang sama timbul lagi. Susah bercakap dengan orang gila seperti Anwar ini.

Buat masa ini, Anwar sendiri gagal membuktikan kredibiliti untuk berdebat di Dewan Rakyat. Banyak perkara yang diusulkan untuk berdebat tidak mampu dijawab Anwar. Sedangkan dengan orang bawahan Najib pun tak lepas nak berdebat, jangan mimpi la boleh lepas kalau berdebat dengan Najib. Sedar la diri tu sikit wahai Pak Liwat!

2 comments:

Anonymous,  January 15, 2012 at 10:39 PM  

Tak cukup dalam parlimen ke? Dia nak jadikan parlimen jalanraya pulak ke selepas demonstrasi di jalanraya. Dia ni orang hutan ke?

Ramai orang nak berdebat dengan Najib ada berlori lori. Cermin muka tu dulu. Kamu telah jadi sejarah Malaysia. Najib PM Malaysia. Dia ada kerja nak buat. Najib ada banyak masa di parlimen mengapa di parlimen Anuwar jadi tikus?

Anonymous,  January 15, 2012 at 10:59 PM  

Anwar dah tak ada modal.

Bila dah tak dapat lari kerana fakta air mani dalam dubur Saiful, terpaksa mengaku suka sama suka.

Kalau majikan bagi arahan nak menyontot, mesti pekerja menjadi serba salah. Tak ada ke alasan `unwilling consent`?

Oleh keranan dah tak ada isu, Anwar kena cari strategi untuk menaikkan kembali namanya yang telah hilang kredibiliti. Tu yang nak sangat berdebat dengan PM. He has to go for bust.

Once a penyontot, always a penyontot. Awas.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP