HARAKAH SUDAH JADI KAKI FITNAH

>> 26 January 2012

Contoh laporan fitnah
Laporan Harakah hari ini sememangnya menunjukkan betapa lidah PAS itu sebagai kaki fitnah dan kaki putar belit. Laporan Harakah beberapa pemimpin BN tidak berpuas hati kerana populariti Najib lebih baik berbanding pemimpin BN yang lain sama sekali tidak benar. Malah, Harakah sama sekali tidak menyatakan nama pemimpin BN tersebut.

Para pemimpin Umno kini mula mempertikaikan tindakan presiden mereka yang berlebihan mempromosikan dirinya sedang nama baik parti dan negara terus menjunam. 
Mereka mula menyedari hal ini sejak akhir-akhir ini apabila kajian yang dibuat menunjukkan rating Datuk Seri Najib Razak terus meningkat. 
(Hanya nama Najib yang naik ratingnya...yang lain-lain merudum) 
Tetapi dalam masa yang sama rating pemimpin kerajaan yang lain, Umno, Barisan Nasional bahkan kerajaan Malaysia sendiri terus merudum. 
"Kalau macam ini berterusan, dalam pilihan raya nanti dia je lah yang menang, kami semua lingkup," kata seorang pemimpin Umno yang kini mula bosan dengan apa yang berlaku.

Isu fitnah seperti ini sememangnya kebiasaan bagi Harakah yang memang terkenal dengan kaki fitnah. Dengan kata lain, media-media Pakatan Rakyat yang lain juga sama sahaja peranannya dengan Harakah iaitu berhujah berdasarkan fitnah.

2 comments:

Anonymous,  January 26, 2012 at 5:12 PM  

harakah standard org yg mcm mahfuz je baca..dihidupkn bg meliwat fikiran umat islam di malaysia..itulah kerja yg mampu dilakukan.buat lapik punggung jelah masa dengar ceramah fitnah perdana pas..itu yg selalu ditengok..apa nak kata itu je kualiti yg ahli2 pas adakan!..nak perintah negeri pun tak boleh inikan pulak cakap berdegor2 & tulis brbelit2 nak perintah negara hingga terbelit lidah dan fikiran mereka sendiri hingga tidak jumpa lorong yg benar..sbb fitnah dah jd perjuangan mereka dari dulu hingga skrg..dulu haramkah ini juga yg tulis nak lelong putrajaya..dah orang susah2 bina bandar itu ada hati pulak nak duduk di situ..woi...org2 pakatan haram ni memang dah lidah2 bergulung2 dan brbelit2..jd habuan api neraka je la...

Anonymous,  January 27, 2012 at 3:32 PM  

utusan malaysia, berita harian semuanya untuk orang bodoh! Mengapa jualan sekarang merudum? Sedangkan harakah, suara keadilan, the rocket semakin meningkat jualannya? Lepas tu dengki pula, hadkan jualan mereka pada ahli sahaja! Dah memang dasar penipu! Sampai bila-bila pun orang takkan percayalah! Anjing kurap tepi jalan pun takkan baca punya!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP