ANWAR MELIWAT UNTUK RAKYAT?!

>> 08 January 2012


Sehingga ke hari ini janji Anwar untuk bersumpah laknat hanya tinggal janji. Apa yang dijaja oleh Anwar ialah kata-kata dusta bahawa dia difitnah. Pembohongan terbaru ialah rakyat diajak untuk berdemonstrasi demi nama keadilan.

Sayangnya betapa butanya hati puak-puak Pakatan Rakyat dalam isu demonstrasi 901. Jika mahu keadilan,

peliwat seharusnya disumbat dalam penjara, bukannya ditatang ke sana sini!

Paling tidak boleh diterima, pernahkah penyokong Pakatan Rakyat terfikir mengapa kesemua peguam yang beragama Islam menarik diri dalam kes tersebut?! Dan paling bodoh dalam isu demonstrasi 901 tentunya PAS kerana masih menjilat-jilat peliwat ini. Tambahan pula jika anda membaca Haprakah, tiada isu mengenai PAS lagi sebaliknya hanya isu sang peliwat dari pagi sampai ke malam. Betapa keldainya PAS ditipu oleh Anwar hidup-hidup.

Dalam pada itu, untuk puak-puak Pakatan Rakyat sebelum pergi berdemo besok, tolonglah ingat pesanan saya ini.

Berfikirlah dahulu bahawa anda berdemo besok untuk mempertahankan keadilan atau menafikan keadilan dengan mempertahankan kemungkaran yang dilakukan Anwar?!

1 comments:

Anonymous,  January 8, 2012 at 7:01 PM  

APA SALAH SEBENARNYA MELIWAT?? PAS TELAH MENGHALALKAN SUAMI BOLHE MELIWAT ISTERI. HAK KEBEBSAN SEX HENDAKLAH DIBERIKAN SEPENUHNYA. SEDANGKAN LIWAT TELAH BERLAKU SECARA SUKA SAMA SUKA. FREESDOM OF SEX DIMALAYSIA PERLU DIUTAMAKAN. SOKONGLAH PEMBANGKANG UNTUK GUBAL UNDANG-UNDANG KEBEBASAN SEX,HIDUP GAY , LESBIAN DAN HOMOSEXUAL DI MALAYSIA. BEBASKAN ANWAR ..

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP