PAS TAK USAH MIMPI TAWAN SARAWAK

>> 26 January 2012


Amanat Haji Hadi,

''Semua pilihan raya kecil sebelum ini keputusannya memihak kepada kita. Cuma di Batang Air sahaja, kita kalah sebab mereka ini tidak reti undi, pakai cawat lagi. Saya bukan nak hina, tetapi tempat yang pakai molek, undi Pas."

Inilah kata-kata yang dikeluarkan Haji Hadi yang sungguh mengguris hati penduduk Sarawak. Dan kini, PAS pula yang hanya bertanding 1 kerusi Parlimen di Sarawak dikhabarkan akan memecahkan tradisi BN di negeri tersebut. Yang kelakarnya, bagaimana 1 kerusi mampu mengubah negeri Sarawak?

Adakah satu kerusi sudah cukup untuk PAS memakmurkan Sarawak? Jangan jadi bodoh la wahai orang PAS. Sedangkan sekarang ini PAS menang paling banyak kerusi tapi suara paling kerdil dalam Pakatan Rakyat. Bagaimana pula jika sekadar 1 kerusi?

Tambahan pula, sehingga ke hari ini PAS langsung tidak diterima di Sarawak kerana keceluparan Haji Hadi. Sememangnya PAS ditolak kerana mengamalkan dasar perbezaa latar belakang berdasarkan amanat Haji Hadi. Jangan mimpilah PAS nak tawan Sarawak!

1 comments:

Anonymous,  January 27, 2012 at 6:42 PM  

Sila semak berapa kekayaan Taib sekarang! Sampaikan bangunan di Kanada boleh disewakan kepada CIA! Cuba semak Bruno Manser Fund! Kah! Kah! Kah!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP