ZUNAR JANGAN NAK PERASAN LEBIH!

>> 08 October 2011


Kebiadapan Zunar dilihat semakin hari semakin melampau. Kartun memperlekehkan pemimpin kerajaan yang dihasilkan oleh Zunar ditayangkan di web Malaysiakini portal rasis. Ini secara langsungnya menyatakan bahawa Malaysiakini sememangnya mewakili lidah pembangkang khususnya Anwar Ibrahim.

Pendedahan mengenai salahlaku dan rasis Malaysiakini boleh dibaca dibawah:

1. Malaysiakini portal rasis 1
2. Malaysiakini portal rasis 2
3. Malaysiakini portal rasis 3

Kebiadapan Zunar ini dilihat semakin melampau. Dahulu penghinaannya hanyalah secara berselindung disebalik akhbar Haprakah tetapi kini penghinaannya secara terang-terangan. Siapa Zunar yang merasakan dirinya layak untuk menghina seorang pemimpin Islam?!

Saya percaya dengan adanya tali barut orang Melayu seperti Zunar ini, maka berdansalah para cina rasis Malaysiakini dan DAP. Akhirnya mereka dapat seorang manusia yang mempunyai bakat tetapi pendek akal untuk dipergunakan untuk menghancurkan seorang pemimpin Islam.

Kartun Zunar pada hari ini hanya menerangkan lidah Anwar Ibrahim yang semakin tidak mendapat tempat di hati rakyat. Oleh itu, Zunar seharusnya sedar dengan apa yang ditulis olehnya.

Sekiranya orang seperti Zunar ini masih dibiarkan tanpa apa-apa bantahan, maka semakin gembiralah para pembangkang untuk memijak kepala kerajaan.

2 comments:

budak gurun,  October 9, 2011 at 1:31 AM  

Zunar ni mamak tongkang.... kakak dia dulu cikgu skool aku... Tp masa tu si Zunar kelam ni belum sokong pembangkang dgn teruk mcm sekarang ni... kdg2 org ckp biar rupa buruk asal perangai mulia.. tp kl muka dah agak x best tu, perangai pun mmg la x bestnya pun, mmg jahanam la org tu...

Tauke Ikan October 9, 2011 at 2:03 PM  

budak gurun, aku sokong apa yang kau cakap tu

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP