YOU ARE DEAD TERESA KOK!

>> 24 October 2011

Sebelum ini, blog ini pernah menyiarkan tentang kebiadapan Teresa Kok dalam mencampuri urusan agama Islam dengan menyiarkan sebuah video klip yang mempertikaikan syariat Islam. Sila baca penghinaan Teresa terhadap agama islam.

Hari ini pula, blogger mykmu telah mendedahkan video kontroversi itu telah dimuat naik semula oleh seseorang.


Video ini sebenarnya telah pun dimuat turun oleh saya semasa saya memaparkan artikel yang mula-mula dahulu. Tetapi kemudiannya, tangan-tangan kotor mencampuri urusan ini dengan membuang video ini dari youtube.

Saya tidaklah terlalu mengambil kisah dengan tindakan tangan-tangan kotor tersebut yang membuang video ini dari youtube kerana saya telah pun muat turun video tersebut dan bercadang akan mendedahkan video tersebut dalam beberapa hari lagi.

Tetapi 5 hari lepas, video ini dimuat naik kembali. Video ini diubah sedikit tajuknya tetapi kandungannya masih sama. Jangka masa video juga ialah 2.27. Siapakah orang yang memuat naik video ini? Siapakah identiti manusia bangsat yang menghasilkan video mempertikaikan syariat Islam ini? Identiti manusia bangsat itu ialah seseorang yang menggelarkan dirinya MuslimWomenSpeak.


Saya menyeru Teresa Kok dan manusia yang menggelarkan dirinya MuslimWomenSpeak memberi penjelasan dalam menyiarkan video ini. Saya percaya sekiranya Teresa Kok dan MuslimWomenSpeak gagal melakukan apa-apa penjelasan, krisis agama di Malaysia akan lebih meruncing.

Seharusnya umat Islam di seluruh Malaysia memulaukan kafir harbi seperti Teresa Kok ini kerana melakukan penghinaan yang sebegini rupa terhadap agama Islam.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP