TERESA KOK MENGHINA ISLAM SECARA HALUS! BANGSAT!

>> 14 October 2011

Kebiadapan Teresa Kok terhadap umat Islam semakin melampau. Mula-mulanya mengenai isu si kafir harbi ini memakai kasut di dalam masjid. Kemudiannya isu yang akan saya ketengahkan ini.

Gambar di bawah menunjukkan satu video klip yang ada di dalam blog Teresa Kok.


Video ini menunjukkan sebuah dokumentari menghasut membenci Islam. Video ini menunjukkan bagaimana perempuan Islam ditindas dengan mengatakan lelaki Islam boleh berkahwin empat dan mempertikaikan syariat-syariat yang diturunkan Allah ke atas manusia. Sila lihat video di bawah.



Saya ingin bertanya beberapa soalan kepada kafir harbi Teresa Kok.

1. Apakah tujuan Teresa Kok untuk menayangkan video tersebut di blognya?

2. Apakah layak Teresa Kok untuk mempertikaikan hukum agama Islam?

3. Apakah Teresa Kok benar-benar faham mengenai hukum Islam atau sekadar dengar-dengar cerita orang?

Teresa Kok langsung tidak layak untuk mempertikaikan dan menayangkan video mengenai Islam di blognya kerana dia bukan seorang Islam!

Siapa Teresa Kok merasakan dirinya layak untuk bercakap mengenai isu poligami dalam Islam? Adakah Teresa Kok seorang ulama yang dilantik PAS? Inilah yang dikatakan sikap kurang ajar! Dalam kata lainnya, inilah namanya menghina!

Apakah perasaan Teresa Kok sekiranya umat Islam di Malaysia ini mempertikaikan hukum agama Kristian yang dianutinya? Saya percaya sekiranya perkara itu dilakukan, DAP atau pun PARTI KAFIR HARBI akan terpekik-pekik satu malaya mengatakan UMNO itu rasis tetapi sekiranya wakil DAP yang bukan Islam mahu bercakap mengenai hukum Islam, itu dikatakan demokrasi. Demokrasi versi kafir harbi kepala hotak dia. Kerana itulah PAS terjilat-jilat dan sangat sayang dengan DAP.

Sudah jelas lagi bersuluh, Teresa Kok dan DAP sememangnya anti Islam. Sudah sampai masanya kita menjalankan jihad kita sebagai umat Islam. Pulaukan kafir harbi ini!

PAS pula semakin dayus dari hari ke hari. Terang-terangan kafir harbi memijak kepala umat Islam, mengapa PAS masih berdiam diri? Adakah PAS lebih sayangkan politik dari agama sendiri? Jika begitu, sila buang kopiah dan serban yang dipakai oleh Nik Aziz, Haji Hadi dan para ulama PAS!

ps: Teresa Kok tak perlu buang gambar dan video tu sebab semua aku dah simpan. Memang bangsat!

5 comments:

Anonymous,  October 14, 2011 at 8:01 AM  

ini nyonya ye, i jumpa kat itu mbsa tengah makan jamuan raya. tetibe rasa dihati nak tempeleng je biar senget muka macam itu kalid ape tu... kalid gagap. itu pas. lagi tala guna punye orang. parti angguk saje semenjak dah tukar slogan negara kebajikan. itu pasal la nyonya tu cakap depa angguk je.

-nenek muda-

Anonymous,  October 14, 2011 at 8:04 AM  

ini nyonya ye, i jumpa kat itu mbsa tengah makan jamuan raya. tetibe rasa dihati nak tempeleng je biar senget muka macam itu kalid ape tu... kalid gagap. itu pas. lagi tala guna punye orang. parti angguk saje semenjak dah tukar slogan negara kebajikan. itu pasal la nyonya tu cakap depa angguk je.

-nenek muda-

Dot October 14, 2011 at 2:38 PM  

wah!wah! marahnya tauke?

yg ikut theressa tu the mangkokz blako...
nak ilmu agama kenala belajar dari ilmuan sejati, bukannya dari kaum puak kapir atau penceramah2 tidak bertauliah mcm otai badut pas...

Anonymous,  October 14, 2011 at 3:26 PM  

apa nie dah kena remove? berani buat berani tanggung la teresa! pengecut!!!!

Tauke Ikan October 14, 2011 at 7:13 PM  

aku tak marah bohmau kalau video tu ada kat blog orang islam. masalahnya teresa kok tu kafir harbi. nampak macam agama islam tu satu permainan pulak bagi puak kafir harbi ni

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP