MEMANG SAH. PKR SOKONG SEKSUALITI MERDEKA

>> 04 November 2011

Petikan dari sebuah blog pembangkang (PKR),


Sudah terang lagi bersuluh. Sememangnya agenda mereka untuk menghalalkan sesuatu yang haram. Sensitiviti agam seolah-olah sudah hilang nilainya di mata-mata pencacai Anwar Ibrahim. Jadi kepada PAS, sebelum senang-lenang untuk menuding jari kepada kerajaan, sila nasihat dulu kawan sebantal anda iaitu PKR.

Perlu diingatkan bahawa Islam dan mana-mana agama tidak menghalalkan hubungan sejenis. Seharusnya perkara sebegini yang menjadi duri dalam daging agama ditentang habis-habisan. Kini sudah jelas mengapa PKR tidak mahu mengeluarkan kenyataan secara terbuka mengenai isu ini. Rupa-rupanya mereka menyokong agenda jahat ini atas nama "pengiktirafan antarabangsa".

1 comments:

Anonymous,  November 4, 2011 at 3:35 PM  

Inilah yg dikatakan dunia akhir zaman..menghalalkan apa yang diharamkan oleh ALLAH SWT dan RasulNya..semnemangnya seks luar tabie bukan sahaja haram dr segi agama Islam malah dr sudut perundangan juga.sekiranya pnganjuran ini tidak diharamkan, ia akan mnjadi barah kepada tamadun manusia. Apa akan jadi di masa hadapan??memang ia mnjadi satu ancaman kpd negara.Ancaman mentaliti dan sosial yg akhirnya boleh memusnahkan negara.Mulia sangatkah hak manusia jika dibandingkan dgn Hak Allah SWT. Ingatlah kita semua ni adalah ciptaan ALLAH SWT..Siapa kita yg boleh melawan hukumNya..Fikir-fikirkanlah..

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP