KHALID SAMAD MEMANG SAH BERKAHWIN DENGAN DAP

>> 11 November 2011

PUCHONG, 10 Nov – Malaysia akan lebih aman dan adil jika orang Melayu menolak fahaman politik UMNO masa kini yang lebih gemar mengapi-apikan sentimen perkauman daripada berusaha membanteras rasuah dan penyelewengan.
Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor Khalid Samad berkata, ajaran Islam sebenarnya menggalakkan umatnya untuk lebih memahami dan menghormati hak-hak orang bukan Islam, dan bukan bermusuhan atau benci-membenci.
“Banyak orang UMNO kata rasuah itu tidak mengapa, asalkan yang untung dan kaya raya ialah Melayu. Dulu kita bangkitkan tentang soal rasuah, mereka kata ‘kenapa nak bising, yang dapat ialah orang Melayu, yang kaya ialah Melayu… apa salahnya’?
Khalid Samad dilihat semakin lama semakin hebat menjilat DAP. Khalid Samad mewar-warkan bahawa perlu umat Islam untuk memahami sentimen orang bukan Islam untuk menjaga keharmornian. Mungkin Khalid Samad terlupa bahawa isu pokok di waktu ini bukannya orang Islam menyerang kafir tetapi orang kafir menyerang Islam!

Sudah lupakah Khalid Samad dengan pandangan Lim Kit Siang terhadap ibadah korban?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan permintaan kafir untuk menggunakan kalimah Allah?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan kes mutad di DUMC?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan campur tangan kerajaan negeri Pulau Pinang terhadap pilihanraya masjid?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan mesyuarat untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan pengharaman pembacaan ayat Quran di waktu subuh di Pulau Pinang?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan kebiadapan kafir harbi yang memakai kasut di dalam masjid dan berpakaian tidak sopan?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan sikap kafir harbi yang sesuka hati untuk memasuki ruang solat di dalam masjid?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan kebiadapan kafir harbi yang sesuka hati membaca ayat suci al-Quran untuk kempen politik?
Sudah lupakah Khalid Samad dengan ini semua?

Islam menyuruh umatnya bertoleransi tetapi tidak sama sekali menjadi dayus! Di waktu ini umat Islam dipijak dengan sewenang-wenangnya oleh kafir harbi dan Khalid Samad menjadi batu api untuk mengiyakan segala perbuatan kafir harbi. Bolehkah Khalid Samad terangkan pula sikap toleransi yang dilakukan oleh kafir harbi terhadap umat Islam?


2 comments:

Anonymous,  November 11, 2011 at 6:00 PM  

DIA DAH MAKIN BANGANG! TERLALU BANYAK MENJILAT JUBO DAN BURIT TERASSA COCK ELIZAKONG KET TU YANG DAH MACAM KENA NASI KANGKANG... MASIH NAK BERCAKAP TENTANG ISLAM DAN MENYURUH ORANG ISLAM BERBUAT BAIK DENGAN PUAK2 KAFIR YANG NAK MENJATUH ISLAM!!! APA PUNYA SIAL IDEA SI SETAN KECIK NI!!! PEGI MAMPUS KAU KHALID GEREJA!!! ORANG MELAYU ISLAM TOLAK KAU!!!

Anonymous,  November 11, 2011 at 9:53 PM  

Mana janji Khalid Samad hendak pindahkan kuil haram dikawasan majoriti Islam di Sek 19 Shah Alam? Kuil sudah diluluskan BN pindah ke Sek 22 pada Dis 2007 tetapi dibatalkan selepas Mac 2008 kerana wakil rakyat PAS dan PKR terlalu jaga hati puak Hindu yang enggan pindah. Bila penduduk Islam bantah pemimpin PR janji akan pindahkan kuil ketapak baru. Tapi sampai hari itu pemindahan kuil itu sudah di tangguhkan beberapa kali. Adakah Khalid bimbang sokongan Hindu akan kepadanya berkurangan jika kuil itu dipindahkan?. Kenapa Khalid lebih membela kafir daripada orang Islam?

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP