WOI WARDINA, APA MASALAH LU DENGAN GUA?!

>> 15 November 2011


Wardina dilihat makin lama makin biadap. Mungkin sebab tak dapat publisiti maka tak pasal-pasal dia nak serang blogger pro UMNO. Sekarang ini, saya tertanya-tanya apa tujuan Wardina untuk mengeluarkan kenyataan seperti ini?



Jika Wardina ada masalah dengan beberapa blogger, kenapa perlu serang semua? Selama ini pun blog ini tidak pernah dan teringin langsung hendak menulis pasal si artis murahan ini. Kenapa pula tiba-tiba Wardina hendak menyerang semua blogger pro UMNO?

Sekarang saya hendak bertanya,

WOI WARDINA, APA MASALAH LU DENGAN GUA?!

3 comments:

Anonymous,  November 15, 2011 at 5:42 PM  

ngada2 pulak aku tengok lu bro..nk melatah jugak..haha..

relax la..otai kita sedia gempur..

Anonymous,  November 15, 2011 at 6:34 PM  

Wardina Cincalok..

Anonymous,  November 15, 2011 at 9:38 PM  

...dia period daa...angin pus pus la sikit...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP