PENDEDAHAN PENUH: SIAPA BERBAJU PUTIH DI SEBELAH TOK MAT?

>> 09 November 2011

Masih ingatkah anda dengan foto di bawah?


Foto ini menunjukkan betapa terdesaknya PAS untuk meraih sokongan sehingga sanggup menyelit ke dalam program anjuran Barisan Nasional demi meraih populariti.

Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan, Taufek seringkali mengeluarkan kenyataan bahawa UMNO Negeri Sembilan semakin terdesak meraih sokongan rakyat. Setiap kali ceramah, Taufek akan meyelar sikap pemimpin UMNO yang dikatakan amat tidak digemari rakyat dan bakal bungkus bila-bila masa.

Kenyataan Taufek itu dilhat seolah-olah makan tuan. Gambar di bawah ini sudah cukup untuk menceritakan siapa yang terdesak.



Untuk pengetahuan semua, lelaki yang berbaju putih itu ialah Zulkefly Mohamad Hj. Omar, bekas Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan merangkap calon N9 DUN Lenggeng yang tewas kepada Cikgu Tapa. Mengapa Zulkefly menyelit di majlis anjuran BN di Mantin?

Ini tidak lain dan tidak bukan kerana PAS semakin terdesak meraih sokongan sehingga sanggup bermuka tebal menyelit ke majlis anjuran BN. Sekarang ini, cuba tanya si Taufek. Siapa yang terdesak sebenarnya? Wakakaka....

1 comments:

Anonymous,  November 9, 2011 at 3:31 PM  

BRO BAJU PUTIH KE MERAH? BAJU PUTIH KAT BELAKANG TU POMPUAN BRO..TAPI PE HAL PUN KALAU MUKA DAH TAK TAU MALU, TAMPAL NGAN KULIT BABI PUN MASIH BOLEH SENYUM KETAWA LAGI.. MACAM HAMPEH SEKOR TU... MACAI!!!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP