N. SURENDRAN MELANCARKAN PERANG TERHADAP POLIS?!

>> 22 November 2011


Naib presiden PKR N. Surendran menyatakan secara jelas di akhbar keldaian daily bahawa PDRM dipergunakan oleh UMNO untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim berhubung skandal video seks China Doll. N. Surendran juga menuduh para pegawai PDRM dan Tan Sri Gani Patail sebagai dalang siasatan skandal tersebut untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim.

Pertuduhan yang dikeluarkan oleh N. Surendran ini amat berat sekali kerana setakat ini N. Surendran masih gagal memberikan apa-apa bukti menunjukkan konspirasi kerajaan  dalam video seks Anwar Ibrahim. N. Surendran dengan muka tidak tahu malu menyeru kerajaan menghentikan siasatan terhadap skandal tersebut. Jawapan yang seharusnya diberikan kepada N. Surendran ialah "kepala hotak engkau!".

Jika Anwar Ibrahim yakin yang dirinya difitnah, mengapa perlu takut? N. Surendran mungkin telah terminum air kaki Anwar Ibrahim. Kerana itu dia sanggup mengeluarkan kenyataan bodoh menyerang PDRM dan individu tertentu sedemikian rupa. Jika Anwar yakin dirinya bukan pelakon dalam video tersebut, Anwar Ibrahim hanya perlu melakukan satu perkara sahaja iaitu sumpah laknat dengan menjunjung al-Quran.

Sekiranya Anwar Ibrahim mampu melakukan perkara tersebut sewaktu video tersebut sedang hangat di pasaran, saya pasti dan percaya kerajaan Barisan Nasional yang wujud di waktu ini tidak akan lagi wujud kerana sebahagian besar para pemimpin akan melompat parti. Tetapi, mampukah Anwar untuk bersumpah laknat? Sekiranya di waktu ini Anwar baru terhegeh-hegeh hendak bersumpah laknat, masanya sudah menunjukkan  ianya terlambat untuk dilakukan.

Mungkin para penjilat Anwar telah buta hati mereka kerana kuasa tetapi cuba bertanya kepada diri sendiri, mengapa Anwar masih tidak mampu bersumpah laknat? Berbalik kepada N. Surendran, sekiranya pemimpin BN yang terlibat dalam skandal tersebut, adakah dia akan meminta kerajaan menghentikan siasatan? Dimanakah sikap adil seorang peguam dalam Pakatan Rakyat?


6 comments:

Anonymous,  November 22, 2011 at 7:33 PM  

rupa pun dah macam BERUK!!!, padan lah ANUwar angkat ko jadi berok mak yeh dia..., kerja ko cuma jadi pengampu tuan ko!! kan bagus berok surendren ni di letakkan depan handle basikal jadi maskot PKR!!!!!,

Anonymous,  November 22, 2011 at 7:36 PM  

OOOOOOOOOOO INILAH RUPANYA BEROK PKR!!!....MEMANG SEBIJIK ADER RUPA!!... PERANGAI PUN LEBIH SIKIT DARI BEROK!!!

Anonymous,  November 22, 2011 at 7:41 PM  

huduhnya rupa BEROK PKR ni!!! serabai muka sibuk fikir macam mana nak lepas kan tuan dia dari kes moral tuan dia buat sendiri!!! apa punya TOLOL laa BEROK ni... panjat pokok pun tak lulus lagi nak persoal POLIS!!!

Anonymous,  November 22, 2011 at 7:55 PM  

Mentah sungguh budak ini. Jangan layan dia,

Anonymous,  November 22, 2011 at 9:53 PM  

woi..korang nie jaga mulut sikit...ini JAMBU ANUwar jenis KELING yang klu kena pasti...AYOO MA..AYOOO PA...lagi ghairah lar si ANU...heheh

Anonymous,  November 23, 2011 at 12:53 AM  

Surendran ni KELING Paria memanglah perangai di macam tu, itu sebab ada peribahasa mengatakan bila jumpa keling dengan ular bunuh keling dulu.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP