FUZIAH REAKTOR TERCEKIK BOM NUKLEAR

>> 16 November 2011


Fuziah Reaktor semakin terdesak untuk meraih sokongan. Terbaharu ialah dengan penghasilan video promosi murahan yang terang-terangan tindakan memperbodohkan diri sendiri dan melihatkan kebodohan diri sendiri di mata rakyat.


Fuziah tetap menjual isu yang sudah tidak laku lagi. Sudah terang-terangan isu Lynas hanyalah pembohongan Pakatan kepada rakyat, mengapa perlu diteruskan lagi pembohongan ini?


Mampukah Fuziah mengeluarkan fakta sains untuk melawan hujah Dr Che Rosli yang juga seorang saintis nuklear? Setakat ini apa yang mampu dilakukan oleh Fuziah hanyalah membohong, menipu dan memutar belit fakta. Kumpulan Fuziah penipu ini juga turut disertai ramai lagi kaki penipu dari Pakatan seperti Janice Lee, Anthony Loke, Teresa Kok dan ramai lagi.

Sampai bila agaknya Fuziah mahu dan kumpulan kaki penipu ini mahu terus membodohkan rakyat dan diri sendiri? Perlu diingatkan bahawa kebenaran mengenai Lynas telah pun dinyatakan oleh Dr Che Rosli merangkap ahli parlimen dari PAS. Sekarang ini, siapa tipu siapa?

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP