MEMANG SAH KERAJAAN SELANGOR LEBIH MENGIKTIRAF PENDIDIKAN ANAK CINA DARI ANAK MELAYU SENDIRI!

>> 07 December 2011


Rejim Khalid Gagap mengagihkan bantuan bernilai RM 1.56 juta kepada SRJKC semalam. Majlis itu turut disempurnakan oleh Exco lembu Halimah Ali dan betina rasis Teresa Kok. Perkara ini tidak lain dan tidak bukan hanyalah untuk menjaga kebajikan satu kaum sahaja manakala kabajikan kaum yang lain terus terabai di bawah rejim Khalid Gagap.

Selama ini rejim Khalid Gagap sentiasa terlepas pandang mengenai isu membela bangsa sendiri walaupun Khalid Gagap sedar dia adalah seorang Melayu. Akibat sentiasa tunduk kepada DAP, maruah anak bangsa sendiri tergadai. Jika ditanya kembali kapada Khalid Gagap, apakah usaha yang dilakukan olehnya untuk sekolah-sekolah tahfiz, pastinya dia juga tidak mempunyai jawapan.

Di sini disertakan bukti bagaimana Kerajaan Negeri Selangor menganaktirikan sekolah-sekolah Tahfiz yang semestinya majoritinya dihuni oleh anak-anak Melayu.


 Ini ialah sebuah sekolah tahfiz yang dianaktirikan oleh rejim Khalid Gagap. Sila lihat bentuk sekolah yang sudah terlalu usang dan kecil. Mungkin ada yang akan menyangka ini hanyalah sebuah rumah buruk jika melihat gambar ini.


Untuk pengetahuan, sekolah tahfiz ini dihuni oleh anak-anak yatim dan memerlukan bantuan dari pelbagai pihak untuk meneruskan operasi. Di sini apa yang dinyatakan, rejim Khalid Gagap sememangnya sentiasa membela kebajikan kaum cina dan kebajikan kaum sendiri sentiasa diabaikan.

Sememangnya terbukti kerajaan Pakatan Rakyat Selangor hanyalah kerajaan boneka DAP yang hanya membela nasib satu kaum sahaja sedangkan kaum-kaum yang lain terus dipinggirkan. 

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP