KENYATAAN MEDIA: ANWAR MASIH MEMPERTAHANKAN DIRINYA BUKAN PELIWAT. WAKAKAKA...

>> 14 December 2011


Kenyataan media Anwar,
Andaikata benarlah saya ini ‘kaki liwat’ sebagaimana fitnah mereka, bukankah molek jika ianya saya lakukan di luar Negara. Saya mengajar di sebuah Universiti di Amerika Syarikat, it’s a free country, jika benarlah saya ini kebulur sangat meliwat seseorang, saya boleh melakukannya dengan sesiapa sahaja yang saya ingini di sana. Mengapa harus saya lakukan perbuatan jahat itu di Negara sendiri, di Negara yang mana saya berpolitik, berkeluarga dan mempunyai ribuan kenalan dan sahabat handai. Ia tidak masuk akal dan tidak munasabah. Ia satu fitnah jahat yang amat berat buat saya dan keluarga.
Kenyataan ini sedang giat dihebahkan oleh blogger-blogger Pakatan Rakyat yang sedaya-upaya meyakinkan para penyokong Pakatan Rakyat bahawa Anwar seorang yang tidak bersalah. Apa yang ingin dibincangkan ialah definisi salah dan betul dalam Pakatan Rakyat. Berdasarkan kepada kenyataan media Anwar ini, 

adakah bagi Pakatan Rakyat meliwat ialah perbuatan yang tidak salah? 

Apa yang ingin dikatakan disini, Karpal telah pun mengakui Anwar meliwat. Dalam pada itu Anwar pula sedang seronok menipu bahawa dirinya bukan "kaki liwat". Ini secara tidak langsung meletakkan Karpal sebagai seorang yang bertentangan dengan Anwar. Adakah Anwar sedia memecat Karpal sebagai peguam dan melakukan saman terhadap Karpal dalam isu ini?

Anwar semakin hebat bermain dengan kata-kata apabila memperlekehkan sumpah laknat yang dilakukan Saiful beberapa tahun lalu,
Saya menolak untuk bersumpah kerana bukan saya yang sepatutnya bersumpah, tetapi orang yang mendakwa diliwatlah yang sepatutnya bersumpah laknat. Dia telah pun bersumpah dan biarlah Tuhan sahaja yang melaksanakan laknat-Nya ke atas mereka yang bersumpah bohong. Itu bukan lagi dalam kekuasaan saya. LA HAWLA WALA QUWATAILLAH BILLAH.
Semestinya Anwar tidak berani bersumpah kerana Anwar sememangnya seorang yang bersalah! Belum ada sebarang fakta dan hujah Ulama mengatakan Anwar tidak memenuhi syarat untuk bersumpah. Jadi kenapa Anwar terlalu takut untuk bersumpah? 

Jadi, tidak perlu percaya dengan kata-kata seorang pembohong seperti Anwar Ibrahim. Parti paling Islam dalam Malaysia iaitu PAS juga harus sedar bahawa mencegah maksiat adalah jihad. Jadi mengapa masih perlu bersekongkol dengan peliwat? Mana pergi slogan Islam yang dipegang PAS?

2 comments:

Anonymous,  December 14, 2011 at 6:57 PM  

Dey Tambi,

Kalau kau tak meliwat..ape susah sangat nak
!) bersumpah laknat di masjid masjid
2) Bersumpah di mahkamah
3) Beri DNA
4) Meneruskan perbicaran sanpai tertangguh tangguh nak masuk 3 tahun

CE JAWAB

Anonymous,  December 14, 2011 at 7:16 PM  

dah sudah lah tu anwar, penat nak dengan bebelan ngko tu, dahlah mulut ko busuk, ko buka mulut, wan jijah buka mulut, nurul izzah bukan mulut, hadussss haru biru busuknyer... cubalah sekali-sekala tu belajar2 dlu cara nak berkata benar...

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP