HASAN ALI BAKAL DISERANG DAP

>> 20 December 2011


Kenyataan Hasan Ali menolak negara kebajikan PAS pastinya akan menimbulkan perasaan tidak senang para penjilat DAP seperti Khalid Gereja dan Nizar Komunis. Di waktu ini kenyataan Hasan Ali seringkali ditentang kerana dikatakan bertentangan dengan prinsip PAS. 

Sejak berkahwin dengan DAP, prinsip PAS seringkali berubah-ubah terutamanya apa sahaja berkaitan dengan Islam. Keadaan ini menimbulkan ketidakpuasan di kalangan para pendokong Islam sebenar di dalam PAS. Mereka seperti Hasan Ali ini mengkritik dan menyatakan pendapat tetapi seringkali dikecam oleh pemimpin PAS yang lain.

Seperti isu murtad di DUMC, pastinya Hasan Ali akan sekali lagi dikritik hebat. Malah, kemungkinan juga Hasan Ali sekali lagi akan dipanggil Jawatankuasa Disiplin PAS atas kenyataannya menolak negara kebajikan PAS hari ini. Apa yang pasti, sekiranya terdapat ahli PAS yang enggan bersekongkol dengan kafir harbi DAP, mereka ini akan ditentang habis-habisan oleh pemimpin PAS sendiri. Inilah nasib ahli PAS di dalam pakatan rakyat. Mereka harus memilih mengangkat perjuangan DAP atau menolak. Sekiranya menolak, masa depan politik anda dalam PAS akan kabur seperti Hasan Ali yang kehilangan jawatan sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor walaupun Hasan Ali salah seorang exco negeri.

1 comments:

Anonymous,  December 20, 2011 at 3:39 PM  

Beritahu kepada ahli-ahli HamPAS jangan galo-galo ma tentang apa yang diutarakan oleh YB Hasan Ali tu. Mudahje selesaikan masalah ni. Jemput DAP dan PKR (Kapal Karam Singh/Lim Kit Sian/LGE, Anuar Al-Juburi (Gelaran yg diberi oleh Mat Sabu yang kini jadi TPresident PAS)sama-sama semak Perlembagaan PAS TENTANG MATLAMAT ATAU OBJEKTIF, SASARAN ATAU TARGET Parti PAS UNTUK NAK TUBUH NEGARA ISLAM. Kalau ada Alhamdulillah kalau tak ada "PEMBOHONG NAMANYA" (Salah satu sifat orang munafiq-sifatje bukan munafiq sebenar kerana kita tidak tahu sama orang PAS ada ciri-ciri lain orang munafiq (berjanji tak ditepati, diberi amanah dia khianat..)

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP