SI BANGSAT INI HARUS DI AJAR! SEBARKAN!

>> 24 August 2011

Semasa saya melayari internet dan membaca cerita-cerita dari blogger luar negara, saya terkejut apabila menjumpai seseuatu yang agak memeranjatkan.

Saya telah menjumpai sebuah blog yang secara terang-terangan menghina dan memerangi Islam. Blog anti-Islam dari Malaysia itu dipromosikan oleh sebuah blog luar negara yang sememangnya diketahui berhaluan pro-Kristian dan anti-Islam.

Saya pun melayari dan juga amat terkejut kerana mendapati blog ini digerakkan secara aktif malah menentang dasar dan perlembagaan negara secara terang-terangan. Blog ini juga mempunyai rangkaian dengan blog anti-Islam yang lain di Malaysia.

Blog bangsat ini mencontohi blog-blog luar negara yang memerangi Islam dan menuduh Islam dengan pelbagai tuduhan negatif. Saya sebagai umat Islam berasa amat marah dan kesal  kerana terdapat golongan seperti ini yang yang cuba memburukkan nama Islam yang disanjung tinggi.

Sesengguhnya kafir di Malaysia ini sudah amat melampaui batas. Saya amat berharap agar KDN segera menyiasat dan menggunakan akta ISA secepat mungkin kerana jika perkara ini dibiarkan, maka akan berlakulah rusuhan agama seperti di negara arab. Di sini saya sertakan alamat blog tersebut.

malaysian defence league

Saya berharap agar kerajaan dan NGO mengambil tindakan secepat mungkin kerana tindakan berkumpulan akan lebih memberikan kesan daripada tindakan individu.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP