TELAH DIDUGA. PAS MEMANG BEBAL!

>> 19 August 2011


Kenyataan Setiausaha Agung PAS bahawa UMNO mendalangi pemeriksaan JAIS ke atas gereja DUMC benar-benar mencerminkan kebebalan orang-orang PAS yang diwarisi sejak turun-temurun.

Sememangnya PAS dan Haprakah amat terkenal dengan sikap berak tengah jalan dan menuduh UMNO yang berak. Bila dah terkantoi mereka akan menggunakan berbagai alasan dan antara yang paling terkenal ialah "video itu besi". Muahahaha...

Saya agak hairan. Jika dilihat daripada kronologi pemerikasaan JAIS itu, tiada satu pun maklumat yang menghubungkaitkan UMNO dengan kejadian tersebut.

Serbuan diketuai Dr. Hasan Ali.

Anggota yang terlibat ialah JAIS dan semestinya menjadi tanggung jawab mereka untuk memeriksa setelah mendapat laporan.

Golongan yang hendak dimurtadkan itu tidak mengisytiharkan diri menganggotai mana-mana parti.

Paderi dan anggota gereja itu bukannya ahli UMNO sebab dia bukannya melayu.

Mungkinkah sebenarnya paderi itu ahli UMNO dan sister-sister di gereja itu puteri UMNO???!!! Muahahahaha.... tak masuk akal langsung.

Saya ingin mengingatkan orang PAS supaya janganlah anda tergolong dalam orang yang dinyatakan dalam al-Quran seperti di bawah ini.

Surah al-Qalam,

Yang suka mencaci, lagi yang suka menyebarkan fitnah hasutan (untuk memecah belahkan orang ramai), (11)

Yang sering menghalangi amalan-amalan kebajikan, yang melanggar hukum-hukum ugama, lagi yang amat berdosa, (12)

Ingatlah orang PAS bahawasanya fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh. Jangan sebab nak sangat kuasa politik fitnah itu sudah menjadi makanan dan pakaian kamu.

Yang saya pasti apabila segala kepalsuan dapat dibuktikan, puak-puak khawari ini tidak akan sedikit pun akan meminta maaf kepada UMNO kerana itu sememangnya tradisi mereka yang amat terkenal dari dulu. Inilah sifat-sifat yang amat dibenci oleh Allah.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP