PESANAN UNTUK PUAK KHAWARIJ

>> 18 August 2011

Pesanan untuk Tok Guru Nik Aziz, Haji Hadi dan sekelian puak khawarij PAS.

Surah Al-Mumtahana,


Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil musuhKu dan musuh kamu menjadi teman rapat, dengan cara kamu sampaikan kepada mereka (berita-berita rahsia orang-orang mukmin) dengan sebab hubungan baik dan kasih mesra yang ada di antara kamu dengan mereka, sedang mereka telah kufur ingkar terhadap kebenaran (Islam) yang sampai kepada kamu; mereka pula telah mengeluarkan Rasulullah (s.a.w) dan juga mengeluarkan kamu (dari Tanah Suci Makkah) disebabkan kamu beriman kepada Allah Tuhan kamu. (Janganlah kamu berbuat demikian) jika betul kamu keluar untuk berjihad pada jalanKu dan untuk mencari keredaanKu. (Tidak ada sebarang faedahnya) kamu mengadakan hubungan kasih mesra dengan mereka secara rahsia, sedang Aku amat mengetahui akan apa yang kamu rahsiakan dan apa yang kamu zahirkan. Dan (ingatlah), sesiapa di antara kamu yang melakukan perkara yang demikian, maka sesungguhnya telah sesatlah ia dari jalan yang betul. (1).


Jika mereka dapat menguasai kamu, nescaya mereka menjadi musuh yang membahayakan kamu, dan mereka akan membebaskan tangan mereka dan lidah mereka terhadap kamu dengan kejahatan, serta mereka suka kalaulah kamu juga menjadi kafir (seperti mereka).(2)

Apakah golongan Khawarij PAS dah lupa dengan ayat Quran ini? Bukankah sepatutnya mereka lebih arif mengenai Quran kerana mereka mendakwa merekalah orang Islam yang sebenar dan orang-orang UMNO adalah kafir?

Apakah sekarang mereka sanggup menggadaikan agama demi kepentingan politik?

Islam apakah itu?

Dahulu berkata begini,



 

Sekarang macam ni???!!!


Sesungguhnya dalam al-Quran telah menyatakan dengan jelas mengenai golongan khawarij ini dalam surah al-Munafiqun,


Mereka menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan.(2)

Ingatlah orang-orang PAS bahawa sesungguhnya kamu hanyalah menggadaikan agamamu kepada golongan yang memusuhi kamu. Sekiranya kamu masih enggan menghentikan penindasan DAP terhadap umat Islam di Malaysia maka sesungguhnya kamu termasuklah dalam golongan orang-orang yang munafik.


Kafir harbi Theresa Kok mempertikaikan tulisan jawi pada tahun 2008. Kemudian selepas beberapa ketika hampir kesemua jalan raya yang menggunakan papan tanda bertulisan jawi ditukar kepada bahasa cina dan india.


 Sungguh biadap bangsa kafir harbi ini. Inikah yang dinamakan keadilan sedangkan hak-hak orang Islam dan orang melayu semakin hari semakin dikikis oleh DAP? PAS buat apa? Buta ke? Nampaknya PAS benar-benar kuda tunggangan kafir harbi DAP.

ORANG PAS SUDAH TIDAK LAYAK LAGI UNTUK MEGGELARKAN DIRI MEREKA PEJUANG ISLAM SEBALIKNYA MEREKA ADALAH GOLONGAN PEJUANG KAFIR HARBI!

1 comments:

Dot August 18, 2011 at 2:53 PM  

terbaeeekk tauke!

tahniah krn menulis dgn jelas apa yg orang ramai nampak. majoriti dah naik menyampah sgt dgn pas di pp hari ini. mrk hanya melukut tp berlagak mcm gantang!!!

tolong pautkan blog ambo.

terimakasih tauke!

bakar ikan sedap jugak hari ni!

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP