MEMANG KELAKAR LA! UNTUNG LA LU GOMO

>> 26 August 2011


Apa cerita la pulak si Khalid ni. Khabarnya nak saman sangat si Papagomo, saman je la. Tunggu apa lagi?

Nak saman papagomo tapi takde maklumat? Muahahaha....

“... bagi memulakan ‘perjuangan’ ini, saya ingin memohon supaya Papa Gomo menyatakan nama penuh, nombor kad pengenalan dan alamat penuhnya supaya dapat saya minta peguam saya untuk menyaman beliau dalam isu ini.

“Maka saya berharap agar rakannya yang membaca blog saya boleh menyampaikan permohonan saya ini kepadanya,”


Paling kelakar pasal si Khalid ni, dia mintak nama penuh dan no IC si gomo. Tak kelakar ke tu? Lu yang nak saman, lu la yang carik sendiri. Bukannya si Gomo nak saman lu, lu yang nak saman Gomo! Apa punya bebal da...

Hoi Khalid, apa guna si Latifah Koya tu kalau maklumat Gomo pun tak dapat cari? Dia peguam yang tak payah kerja ke?

Bukan main ramai lagi wakil PR yang ada masa buat report hari tu, tak kan seorang pun tak de maklumat si Gomo ni? Kalau macam tu macam mana nak saman?

Hai la Gomo, untung la nasib kau dapat orang macam ni yang nak saman kau. Muahahaha...

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP