BRIAN McDONALDS BUAT LAWAK

>> 26 August 2011


Keterangan di mahkamah hari ini agak kelakar. Brian McDonalds, pakar DNA Anwar menyatakan kemungkinan terdapat sperma Saiful dalam duburnya sendiri.

Tidak disangka kenyataan bodoh ini dikeluarkan oleh seorang pakar. Apakah Anwar ingin bergantung kepada orang yang mengeluarkan kenyataan bodoh seperti ini? Jika begini makin gelaplah masa depan Anwar ibrahim. Semakin bodoh kenyataan pakar-pakar upahannya.

Dr McDonalds kemudiannya mempertikaikan kebenaran mengenai keadaan sperma yang masih baik walaupun sampel diambil selama lebih 100 jam.

Pakar-pakar Anwar tidak habis-habis melawan fakta sains.

Biar saya terangkan daripada mata pelajaran biologi tingkatan 5.

Sperma mampu bertahan di suatu kawasan lembab secara purata lebih 4 hari. Kelembapan ini membantu sperma untuk hidup kerana apabila sampel air mani kering, sperma akan turut mati. Lubang dubur sememangnya diketahui menghasilkan kelembapan secara neutral dan keadaan itulah yang menjaga kelembapan dan keadaan sperma yang berada dalam keadaan baik. Kerana itu tidak hairan mengapa sampel yang diambil dari dubur Saiful tidak tercemar walaupun selepas 100 jam.

Nampaknya hujah McDonalds masih tidak mampu menyangkal fakta. Semakin dekatlah Anwar ke Sungai Buloh nampaknya. Muahahahaha....

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP