PAK HAJI MAKAN DUIT YAHUDI

>> 25 May 2013


Haji Zunar seorang kartunis yang menentang kerajaan secara terbuka melalui karikatur yang dimuatkan di media cetak dan media baru pembangkang. Lakaran Haji Zunar dilihat agak melampau. Mungkin ini disebabkan oleh ketaksuban yang melampau akibat termakan terlalu banyak duit yahudi.

Karya Zunar tetap disebarkan walaupun terbukti fitnah
Malaysiakini yang merupakan majikan kepada Haji Zunar menerima dana daripada tangan-tangan asing yang didalangi oleh yahudi. Antara pertubuhan asing yang memberi dana kepada Malaysiakini adalah NED (National Endowment Democracy) yang didalangi yahudi seperti Norm Coleman dan pejuang LGBT seperti Azar Nafisi

Laporan NED menunjukkan dengan jelas jumlah wang yang diperuntukkan kepada Malaysiakini untuk membawa arus perubahan berorentiasikan yahudi untuk mengawal Malaysia yang meletakkan Islam sebagai agama rasmi. Perkara seperti ini telah pun dilakukan di negara-negara arab seperti Mesir dah Syria dimana pemimpin Islam ditumbangkan dan digantikan dengan pemimpin boneka penjilat yahudi.

Laporan yang dikeluarkan NED mengenai saluran dana ke Malaysia
Jadi tidak hairanlah kerana wang makan duit yahudi pun sanggup. Bukan kata pak Haji, Ikhwan Muslimin yang dibangga-banggakan PAS dan Dr. Maza itu pun sama juga mengtekedarah duit yahudi, apatah lagi hanya seorang haji penjilat tegar kaki Anwar Ibrahim!

Laporan agihan dana dari NED di Mesir

1 comments:

Anonymous,  May 25, 2013 at 11:13 PM  

dulu, aku antara peminat dia ni. tp leni, bagi aku, dia ni patut dihumbam dalam tong najis.. bukan kerana aku penyokong tegar BN, tp dia menerapkan budaya longkang dalam hasil seni (satira?). tanpa ada sedikit pun rasa hormatnya atau menghargai jasa orang lain. jauh sekali nilai murni yang boleh dicontohi.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP