FATWA TERBARU USTAZ MCDONALD

>> 03 May 2013


"Kalau aku lembu, aku pangkah BN", Ustaz Azhar Idrus wal-McDonald


7 comments:

yob May 3, 2013 at 1:22 PM  

Penyokong pembangkang ni terheggeh menegakkan islam.kata kerajaan bn menggalakkan maksiat la.tapi bila maharaja lawak ngn akedemi fantasia puak puak ni tumpang sekaki siap hantar undi sms lagi.

Anonymous,  May 3, 2013 at 1:49 PM  

never like him manusia hipokrit.....

Anonymous,  May 3, 2013 at 2:00 PM  

konsep kalau dia lembu, dia pangkah BN hanya terpakai kpd diri dia sendiri sebab dia yg beranggapan begitu.
Orang lain yg rasional, takkan kata begitu.
BN pun tak heran dgn undi kau azhar idrus. Kau pangkah pas pun dikira satu, aku pangkah BN pun dikira satu undi.

Anonymous,  May 3, 2013 at 2:11 PM  

geng hamPAS ni mmg dasar hipokrit pun...contohnya nak islam je melayu tak penting...bullshit la .Pasal apa? depa ni ni kalau selisih dgn indon dan bangla yg islam tu, dari jauh dah geli dan mencebik mulut, nak islam je konon....orang arab yg lebih fhm agama pun 1st berpgg teguh dgn islam dan keduanya memperjuangkan kepentingan bagsa arab (eg contoh Isu palestine - ada dua kepentingan ie islam & juga bangsa arab palestine DLMNYE).harap ambik maklum ye macai2 PR/PAS.

Anonymous,  May 3, 2013 at 2:19 PM  


Dia memang lembu!!!!

Anonymous,  May 3, 2013 at 2:37 PM  

Orang Ledang tak kisah pun mamat ni. Ustaz hanya bercakap soal fardhu ain...selepas tu suka cakap bodo..natang....menipu lak tu...

Anonymous,  May 3, 2013 at 3:08 PM  

Takde apa special ostad ni,biasa je cuma lawak je lebih,biasa la modal air liur. Baru pandai fardhu ain sikit dah tunjuk pandai kata org lembu lah. Nasihat aku kat ostad ni satu je la,ugama dan politik tak boleh campur nnt jadi mcm tok guru yg keluar fatwa gila. Kalau fatwa tu cun kena kat dia ok la,kalu tak...org umno semua kapir. Apa kau ingat kau ni consultant nak masuk syurga dan neraka ke?

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP