BILA KALAH, SEMUA ORANG SALAH

>> 07 May 2013


Kalau pembangkang nak tolak keputusan PRU 13, tu diaorang punya pasal la! Ada aku kesah?! Dah kalah terima je lah. Kalah tu maknanya rakyat memang menyampah kat pembangkang, tak kan tak paham lagi kot!

MCA kalah 90% kerusi tapi tak kecoh pun. Tapi pembangkang baru menang 40% kerusi dah kecoh. 

1 comments:

Anonymous,  May 7, 2013 at 6:12 PM  

Anuar terpaksa berlakon untuk meyakinkan pelabur untuk pilihanraya beliau yang terdiri dari puak yahudi mungkin juga soros

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP