VIDEO PENDEMO MENGHASUT YANG LAIN UNTUK MENYERANG POLIS

>> 29 April 2012



Ini adalah semburan meriam air yang digunakan FRU selepas amaran bersurai tidak berjaya. Sebaliknya benteng PDRM di Dataran Merdeka cuba dirempuh masuk oleh beruk-beruk ini. Namun apabila semburan air dimulakan, puak-puak pendemo menyeru rakan-rakan yang lain agar terus mara ibarat mencabar lagi kredibiliti dan amaran polis.

Jadi siapa sebenarnya yang bersalah?

1 comments:

Anonymous,  April 29, 2012 at 6:09 PM  

hambik ko....dpt mandi free,tu pun degil lg nak mencabar polis.kepala batu dorang ni.wei....pemimpin korang dah lari cabut balik la cari tempat selamat,korang je pekik telolong.

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP