DBKL TIDAK MELULUSKAN PERMIT BERSIH 3.0. PADAN MUKA!

>> 20 April 2012


Jawatankuasa BERSIH 3.0 sedang berkokok di waktu ini kerana DBKL tidak mengeluarkan permit kepada Program BERSIH 3.0 di Dataran Merdeka. Ini kerana menurut DBKL tempat tersebut hanya disediakan untuk agenda dan program kebangsaan sebaliknya BERSIH 3.0 bukanlah termasuk dalam kategori tersebut.

Agak menghairankan kerana pembangkang masih tidak memilih Stadium Shah Alam yang mempunyai kemudahan yang selesa. Tambahan pula Stadium Shah Alam mampu menampung jumlah pengunjung yang besar berbanding Dataran Merdeka.

*******

Saya percaya akhirnya BERSIH 3.0 akan terjadi seperti BERSIH 2.0 dimana akhirnya jalanraya digunakan oleh mereka. Kedegilan mereka sendiri yang tidak mahu bertolak ansur ini mula membuatkan rakyat semakin benci dan meluat. Jika mereka masih berdegil, mungkin dalam masa terdekat perhimpunan ini diharamkan oleh kerajaan.

1 comments:

Anonymous,  April 20, 2012 at 10:59 PM  

AMBIGA please go back to your country. We do not need you here. You are not an original Malaysian because your heart is dirty, cruel and black and you are the American Agent to bring down a Muslim Country. We all know and we are not stupid.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP