RUPA-RUPANYA PENYOKONG PEMBANGKANG BEBAL TAK FAHAM ISU BENDERA...

>> 13 April 2012


Media portal pembangkang cuba melakukan provokasi dengan kisah bendera BN boleh digantung di stesen KTM di Selangor pada PRU nanti. Tetapi fakta yang diperkecilkan apabila Pengerusi KTMB menyatakan bahawa bendera PR turut boleh dipasang.

Jadi situasi ini bukanlah hanya berpihak kepada sebelah sahaja. Tetapi kebodohan penyokong-penyokong pembangkang yang mengatakan hanya BN dibenarkan menggantung bendera di stesen KTM.

Ini salah satu ulasan penyokong PR yang tak faham cerita,
kalau macamtu semua parti harus pasang disemua station komuter diseluruh tempat, ini baru adil nama kita tidak boleh pasang hanya untu satu parti saje.. bodo betul pegawai eksekutif ktm ni.. - Rosidan Baharom Dan

Ini bukanlah satu-satunya ulasan seperti ini malah banyak lagi. Malah mereka ini masih terus menerus untuk menghentam tanpa ingin mengetahui kisah sebenar.

Sepatutnya penyokong PR lebih yakin dalam isu bendera kerana mereka mempunyai lebih banyak tempat untuk menggantung bendera mereka di Selangor. Contohnya di rumah-rumah urut di Selangor kerana rejim Khalid Gagap meluluskan hampir 100 lebih jumlah lesen rumah urut sepanjang pemerintahan PR di Selangor. Jadi tiada isu yang perlu dibangkitkan oleh penyokong tegar pembangkang yang bebal.

1 comments:

Anonymous,  April 13, 2012 at 4:11 PM  

baru macam ni dah lantun lebih macam mana orang nak percaya korang jenis yang memang boleh berhimpunan dengan aman???

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP