MASJID TOK GURU PUN BELUM SIAP, SUDAH MULA HENDAK BUAT LEBUHRAYA RAKYAT?

>> 30 May 2012


Tok Guru bukan main lagi menghebahkan tentang projek Kerajaan Kelantan untuk membina Lebuhraya Rakyat yang dianggarkan bernilai RM 1.8 billion. Dalam pada itu juga Haprakah turut menyatakan sumbangan dari pelbagai pihak untuk menjayakan projek ini. Cuma yang hairannya Kerajaan Negeri masih belum mengumumkan jumlah sebenar yang akan disuntik menggunakan wang Kerajaan Negeri ke dalam projek ini. Atau pun Kerajaan Negeri langsung tidak mahu mengeluarkan wang??? Wallahualam..

Tetapi sedang heboh Tok Guru membicarakan mengenai projek ini, apakah nasib mengenai projek Masjid Tok Guru yang sudah lebih 4 tahun masih tidak siap-siap?


1 comments:

Anonymous,  May 30, 2012 at 9:28 AM  

Cikgu"S"said:
Rasa macam angan2 Mat Jenin pulak.
Yang nak dibena bukan lebuh raya rakyat Tetapi lebuh duit rakyat.
Ini satu idea yang bagus untuk mendapatkan duit rakyat bagi digunakan untuk biaya pilihan raya PRU13 parti PAS di Kelantan.Nak cari ongkos mudah dengan lain jalan mana ada.Ini lah jalan terbaik.Menipu rakyat dan membodohkan mereka.Apakah rakyat Kelantan begitu mudah diperbodohkan oleh Pak Haji Tua renta inui? Sedar dan insaflah wahai rakyat Kelantan.Tidakkah kamu malu dengan rakyar negeri2 lain yang lebih maju dari negeri kamu? Ayoh!beramai-ramai kita ubah kerajaan ini dengan kerajaan yang akan menjamin masa depan yang lebih gemilang untuk 95% terdiri daripada orang melayu selaku rakyat Kelantan sejati.Isyaalah.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP