KISAH PESERTA BERSIH 3.0 YANG TAK LOGIK

>> 17 May 2012


Ini kisah dari Keldaian Daily yang tak sudah-sudah mencipta cerita kartun untuk penjilat Anwar Ibrahim. Kisahnya lelaki dalam gambar di atas yang memegang kertas itu menceritakan bahawa dia dipukul polis beramai-ramai. Jumlah polis yang pukul lelaki tersebut di antara 8 ke 10 orang.

Sepanjang dia bercerita kisah dia dipukul, pernahkah kita terfikir logik cerita Pak Karut PKR ini? Lelaki ini langsung tidak menceritakan mendapat rawatan akibat kecederaan dipukul. Malah tambah menghairankan bahawa lelaki ini masih sihat sahaja. Tiada pula kesan jahitan, patah atau lebam walaupun lelaki ini mendakwa mengalami kecederaan di badan.

Kisah yang paling kelakar apabila lelaki ini menceritakan bagaimana kumpulan polis itu menyerang kepalanya bertubi-tubi. Tetapi yang menghairankan lelaki ini mengalami kecederaan di badan dan bukannya kepala. Tetapi berdasarkan ceritanya kepalanya yang paling teruk diserang.

Tambahan lagi, lelaki ini berkata selepas dipukul salama 15 minit, dia dibenarkan beredar. Secara logiknya, mampukah anda berjalan selepas dipukul seramai 10 orang? Logikkah cerita lelaki ini?!

Nota: lelaki ini mungkin terlalu banyak menonton Bugs Bunny...

6 comments:

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:26 PM  

Kalau tgk pada usia dia..mau patah riok kalau kena pukul....hehehe

Gamaknya kena gosok jer kot...hahaha

Kalau dah jenis PELAWOK tu..Pelawok jugak ler....

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:29 PM  

Ini satu jenis dgn badrul amin. 20 org pukul, cedera pun tarak.

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:40 PM  

GAMBAR 6 EKOR BINATANG DIATAS MEMANG MENGESAH CERITA MEREKA KENA TIBAI DENGAN POLIS...TAPI YANG PELIKNYA BINATANG-BINATANG 6 EKOR NI BERANI PULAK BUAT REPORT KAT BALAI POLIS...TAK TAKUT DAN TRAUMA PULAK DIA KENA BAMBU DENGAN 8-10 ORANG POLIS SAMPAI SEPARUH MATI.... DEI LEMBU2 KALAU NAK BUAT CERITA DONGENG PUN TENGOK2 LAA JUGAK...

Unknown May 17, 2012 at 10:10 PM  

Orang yang duduk di rumah dan tidak melakukan kesalahan tidak akan kena pukul..

Kalau melakukan kesalahan, degil pulak tu, tentu polis pukul..

Anonymous,  May 17, 2012 at 10:42 PM  

PKR dah janji, kalau kena pukul oleh polis, akan dapat duit RM50,000 seorang. Jadi kenalah buat cerita kena pukul oleh polis. Lawok...lawok

Anonymous,  May 18, 2012 at 1:39 AM  

keras k*te la tu ... tengok kiri dan kanan dia . memang kepala la yang akan di pukulnya nanti .... kah3x

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP