LIM GUAN ENG GILA TALAK. MAHU TUNKU ABDUL AZIZ KEMBALI

>> 16 May 2012


Semalam semasa kenyataan media Lim Guan Eng di Komtar, Lim Guan Eng menyatakan perasaan kesal dengan tindakan Tunku Abdul Aziz yang keluar dari DAP. Ini kerana Lim Guan Eng berpendapat alasan Tunku Abdul Aziz mengenai perbezaan pendapat itu mempunyai jalan penyelesaian.

Ini kenyataan Lim Guan Eng,
Walaupun beliau telah berbeza pendapat secara terbuka, kami tidak ingin beliau meninggalkan parti dan sebaliknya ingin beliau terus menjadi Naib Pengerusi DAP. Saya harap kita boleh menyelesaikan apa-apa perbezaan pendapat secara dalaman dan dengan semangat kesetiakawanan. Saya akan menghubungi beliau untuk berjumpa dan berbincang dengannya atas harapan beliau akan bertukar fikiran dan tidak keluar dari parti.
Memang sah Lim Guan Eng dan DAP gila talak dan masih mengharapkan Tunku Abdul Aziz kekal di dalam DAP. Pemergian Tunku Abdul Aziz pastinya meresahkan golongan-golongan ultra kiasu di dalam DAP kerana pemergian Tunku Abdul Aziz akan membawa sekali legasi-legasi Melayu yang sekerat dua di dalam DAP.

Jadi yang terus tinggal di dalam DAP hanyalah golongan-golongan ekstramis ultra kiasu yang masih mengharapkan ada anak-anak Melayu sudi menyertai mereka. Ini supaya usaha mereka menyorok sifat rasis mereka berjaya walaupun telah berpuluh tahun dihidu oleh semua pihak.

1 comments:

praha2,  May 16, 2012 at 2:07 PM  

ini lah dia sandiwara lge. he is a joker dalam BI. what kind of a joker? that's for all Mmalaysians to see and read. he proclaimed that he is against corruption yet he is the one trying to bribe Tunku Aziz for RM50,000.00 and what a low down scum he is by directing the half breed guy to talk to Tunku Aziz. Real low down scum. and as for the half breed he has the cheek to carry out that instruction! Tak malu ka sibahlul tu. Tak tau mano nak taruk muko lah. saoran melayu diperkudokan olih dapigs untuk buet korjo yang jijik. betul betul jijik lah. tak bermaruah langsung.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP