APABILA YANG HALAL DIHARAMKAN OLEH PUAK PAS...

>> 26 December 2011


Lihat sendiri betapa kurang ajar orang PAS. Jika tidak mahu dengan bantuan kerajaan, tidak perlu untuk menghasut orang lain yang memerlukan.  Agak menghairankan juga kerana budaya "haram mengharam" masih berleluasa dalam budaya PAS.

ps: ambik dari kerajaan DAP tak haram pulak, Ambik dari kerajaan BN semuanya haram

4 comments:

Horas! December 26, 2011 at 7:25 PM  

biasa la bro...wal harammu...wal halalku.

Nok,  December 26, 2011 at 7:49 PM  

Pas bukanlah parti islam sebenar..dia adalah pengikut2 syiah serta ahli punah wallpukah.. sama standard dgn ayah pin yg di haramkan oleh JAIT..halal haram bagi Pas sama aje...sebagai contoh ada ustaz pas yg di panggil budak kecik mengatakan Nik Aziz tu nabi.....nauzubilah...hancur pas..pelbagai perkara yg di buat Pas bertentangan dgn ajaran islam...itu belum lagi fatwa2 songsang yg di keluarkan oleh Niz aziz nabi pasang siap...

saya berharap pada umat islam jauhkan diri dari puak2 pas yg munafiq ni...ingat kita tidak boleh berimamkan pemimpin2 Pas sbb mereka adalah ahli punnah wallpukah pengikut2 Syiah......yg sesat lagi menyesatkan...

Anonymous,  December 27, 2011 at 12:37 AM  

nawok ja puak2 tu..bui kain paka.. bui gulo kaca..bui rm500..sebatttttt

praha2,  December 27, 2011 at 9:13 AM  

siapo dio siajis ni nak mengharamkan duit yang diboi olih korajaan? dio siapo? hanyo saoran guru dan bukan khalifah pun nak turun kan perintah mengharamkan bondo yang membori rahmat kepado rakyat. meringankan boban rakyatk. mengapo nak politikkan ni? bet korjo lah siaijs. air dikolante n[un tak borsih, jalan raya pun lopak sono sini, mosjid pun tak bolih beno nak cakap pasal halal haram pulo dah.

jangan samo kan duit yang dibori olih korajaan dongan hal royalti. itu perkaro lain.
lain kali jaongan dok sebok nak berceramah jo. oran dah tahu isi kandangan kitab suci kito tu. dulu ia oran tak faham keano tak dialih bahasakan. tapi sekarang ni dah ado dalam macam bahaso jadi kalo kelentong pun jago kago sikit lah.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP