BLOGGER PAKATAN MENGAMUK. SERANG TUNKU ABDUL AZIZ

>> 17 May 2012


Seorang blogger Pakatan Rakyat menyerang Tunku Abdul Aziz dengan menyifatkan bahawa Tunku Abdul Aziz mengejar wang ringgit kerana meninggalkan DAP. Malah tidak cukup dengan itu blogger ini menuduh bahawa selama ini Tunku Abdul Aziz menyertai DAP kerana wang.
WE KNOW U JOINED POLITICS WITH ONE BIG MISSION N THAT WAS ALL IN YOUR MIND? U DIDNT TELL? IT’S OK? WE SEE U MUST KNOW THAT THIS PARTY IS CLEAN N TRANSPARENT. YA U WON’T GET BIG PROJECTS LIKE NFC OR SUBMERINE PURCHASE. IF U LIKE DOLLARS SO MUCH! THEN JOIN UMNO WITH ALL THE BIG PAY N BENEFITS. JOINING A PARTY LIKE THIS ONE IS MOST REGRETFUL LAH. CANNOT EVEN MAKE ONE RINGGIT. - Blog Jamban
Blog Pakatan yang sangat kurang ajar ini juga menuduh dengan mengatakan kes perletakan jawatan Tunku Abdul Aziz ini sama dengan RPK. Malah segala tuduhan yang bukan-bukan juga dilemparkan.

Blog Jamban ini sebenarnya amat kurang ajar dan tidak beradab. Ianya benar-benar mencerminkan sikap samseng penyokong Pakatan Rakyat. Sebelum ini Tee Hooi Ling, Helen Ang dan Jocelyn Tan sering diserang dan dikaitkan dengan imej-imej lucah. Lagak penulis blog biadap ini benar-benar seperti manusia tidak bertamadun.

Salah satu bentuk serangan seksual
Realitinya, DAP yang cuba merasuah Tunku Abdul Aziz supaya kembali kepada DAP. Malah tindakan DAP yang cuba menyuap Tunku Abdul Aziz itulah yang menunjukkan siapakah yang tergila-gilakan wang. Ini sama sekali menutup tuduhan blogger itu bahawa Tunku Abdul Aziz seorang yang mengejar wang ringgit.

Blog jamban penjilat Anwar ini juga sebenarnya ketandusan idea dalam menulis fakta. Dan cara terbaik yang mampu dilakukan blog jamban ini hanya berganatung kepada serangan peribadi dan dikatikan dengan gambar-gambar lucah atau serangan seksual.

Tunku Abdul Aziz patut melaporkan kepada PDRM mengenai fitnah blog jamban ini.

0 comments:

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP