DEMO BAPA KAFIR PAS YANG TIDAK DAPAT SAMBUTAN

>> 26 May 2012



Jika didengar baik-baik, anda akan dengar "Babi NSTP". Bahasa apa yang diguna puak-puak khawarij ini? Astagfirullah...

Semalam selepas solat Jumaat puak-puak khawarij mengadakan demo menentang artikel yang dikeluarkan NSTP "Nik Aziz Bapa Kafir". Dalam pada itu seorang bekas ahli PAS yang melihat demo itu menyatakan bahawa demo tersebut hanya seramai 50 ke 70 orang sahaja. Malah dalam keadaan itu pun mereka cuba menimbulakan kekcohan untuk menceroboh masuk ke pejabat NSTP.

Dalam pada itu ini sudah kali kedua demo bapa kafir PAS tidak mendapat sambutan. Ini seolah-olah menunjukkan bahawa ahli PAS sediri tidak mahu ambil peduli dengan agenda PAS yang kelam kabut ini.

Tambahan pula proses saman sedang berjalan di antara Pemuda PAS dan NSTP. Ada baiknya pendemo-pendemo ini menunggu sahaja keputusan kes daripada berdemo yang tidak mendapat apa-apa faedah.

Nota: Dalam demo anjuran DAP, orang-orang PAS yang paling ramai berdemo. Dalam demo PAS ada tak anda nampak mana-mana orang DAP?

1 comments:

Anonymous,  May 26, 2012 at 7:48 PM  

Wahai orang-orang yang beriman! Jika kamu taatkan orang-orang yang kafir nescaya mereka akan menolak kamu kembali kepada kekufuran, lalu menjadilah kamu orang-orang yang rugi.

Wahai orang-orang yang beriman! Tetapkanlah iman kamu kepada Allah dan RasulNya, dan kepada Kitab Al-Quran yang telah diturunkan kepada RasulNya (Muhammad, s.a.w), dan juga kepada Kitab-kitab Suci yang telah diturunkan dahulu daripada itu. Dan sesiapa yang kufur ingkar kepada Allah, dan Malaikat-malaikatNya, dan Kitab-kitabNya, dan Rasul-rasulNya dan juga Hari Akhirat, maka sesungguhnya ia telah sesat dengan kesesatan yang amat jauh.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP