MAHFUZ BEAN KECEWA PERHIMPUNAN UMNO 66 TAHUN TERLALU RAMAI

>> 12 May 2012


Mahfuz Bean yang kecewa dengan kemeriahan Sambutan Ulang Tahun UMNO ke-66 menyatakan kebodohannya di Haprakah,
Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berpendapat perhimpunan sempena Ulang tahun ke-66 Umno di Stadium Bukit Jalil malam tadi tidak boleh menyaingi perhimpunan Menuntut Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih) 3.0 pada 28 April lalu. 
Ini, katanya kerana peserta Bersih 3.0 datang dengan hati yang ikhlas supaya Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) bertindak adil menguruskan sistem pilihan raya berbanding Umno diangkut secara percuma dengan sedikit habuan.
Secara tulusnya peserta BERSIH 3.0 yang dibayar dan Nik Aziz sendiri mengakui perkara tersebut. Sedangkan untuk pengetahuan bas-bas yang disediakan kepada ahli UMNO untuk ke Bukit Jalil semalam kebanyakannya di sewa oleh cawangan sendiri dengan mengeluarkan duit ahli.

Inilah kata-kata dari seorang yang kecewa kerana kalah. Wakakaka...

Pernahkah Mahfuz Bean tertanya-tanya mengapa setiap kali Muktamar PAS jumlah kedatangan "ahli-ahli yang ikhlas" itu hanya seramai 20 ribu orang walaupun kemudahan semuanya sudah dibayar oleh PAS?

2 comments:

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:09 PM  

Mr. Bean buat lawak ..

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:19 PM  

MASA NI LA UMNO NAK BAKTI CKIT UTK AHLI DIA BG KENDERAAN P BUKIT JALIL FREE BKN MCM PAS LEPAS CERAMAH JA USUNG GUNI MINTA DUIT

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP