JENTERA ALAM MAYA PEMBANGKANG MENYOROK KEBENARAN!

>> 24 May 2012

Ini kaji selidik dari Sinar Harian mengenai pemansuhan PTPTN selepas debat antara KJ dan Rafizi lembu.


Ini pula kaji selidik dari Twitter selepas debat antara KJ dan Rafizi lembu.


Jadi berdasarkan kedua-dua kaji selidik anda dapat anda ketahui bagaimana jentera maya pembangkang menyerang kaji selidik Sinar Harian supaya nampak menyebelahi Rafizi walaupun realitinya rakyat tidak mahu PTPTN dihapuskan.

Perkara-perkara ini juga banyak berlaku di setiap video di Youtube dan Facebook. Anda dapat lihat sendiri bagaimana video-video yang menyebelahi Barisan Nasional akan diserang dengan hebat oleh pencacai-pencacai Anwar Ibrahim.

Salah satu video yang diserang
Jadi jentera alam maya pembangkang sememangnya hebat dalam memanipulasi kaji selidik dan apa jua keputusan pengundian di alam maya tetapi realitinya mereka menyorok kebenaran demi Anwar Ibrahim dan puak-puaknya. Malah seperti diketahui umun perbelanjaan untuk jentera alam maya pembangkang bernilai jutaan ringgit jika mahu dibandingkan dengan jentera alam maya pro kerajaan yang tidak bernilai satu sen pun kerana kebanyakan memberi perkhidmatan percuma tanpa bayaran.

Jadi mereka hanya menang sorak tetapi kampung tergadai... Jentera pro kerajaan juga jangan lena dan kena sentiasa bertempur untuk menguasai peperangan alam maya.

1 comments:

Anonymous,  May 24, 2012 at 10:46 PM  

kalau ikut fakta dan penghujahan, KJ did it again....saya sokong apa yang KJ cakap. Bagi rafizi you did good but not good enough. One more thing rafizi pada awal penghujahan ada cakap yang pelajar yang ambil PTPTN tidak mampu bayar...saya nak betulkan sikit. Mereka mampu cuma liat nak bayar. Ikut statistik BNM, pelajar lepasan Uni lebih byk hutang kad kredit dan kebanyakkan mereka tidak mampu bayar hutang kad kredit seterusnya diistiharkan bankrupt bukan kerana PTPTN tetapi hutang kad kredit.

Post a Comment





  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP