KAFIR DAP BERBUKA PUASA DI RUANG SOLAT MASJID

>> 27 July 2012


Si kafir DAP Hannah Yeoh tidak sudah-sudah menggunakan ruang solat masjid untuk kepentingan politik. Jika dahulu mula timbul kontroversi dengan pemakaian tidak sopan dan masuk ke ruang solat, kini aksi berbuka puasa pula.

Kesalahan ini tidak boleh diletakkan di Hannah Yeoh sahaja sebaliknya AJK masjid juga patut dipersalahkan kerana terlalu jahil dengan hukum masjid. Bukankah satu penghinaan kepada agama Islam dengan membiarkan kafir mempolitikkan ruang masjid?

4 comments:

Anonymous,  July 27, 2012 at 10:12 PM  

PAS ni bila PM nak masuk ruang solat untuk SOLAT di kawasan Petaling Jaya, mereka sekat, minta surat kebenaran JAIS...mashaAllah memang dah jauh sesat mereka ini. Sedangkan Yahudi Israel laknatullah pun tak berani halang umat Islam untuk beribadat di dalam Masjidil Aqsa, mereka boleh halang umat Islam bersolat...kafir pula dibiarkan masuk... boleh ka macam tu sedangkan ada ayat Quran yang turun tidak membenarkan kafir megnimarahkan masjid...

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:18 AM  

pada mereka kafir lebih mulia dari PM.

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:37 AM  

Aku kelmarin hadir solat tarawih di Surau Al Hilal Pandan Jaya. Lepas solat 8 rakaat ada tazkirah sebelum sambung witir.

Penceramah jemputan seorang ustaz pakai kopiah hijau cerita tentang kezaliman, ketidakjujuran sesetengah orang tapi dalam celah2 tu selit ayat kerajaan sebagai zalim dan tidak jujur.

Tetiba saja seorang ahli kariah terus bangun dan keluar surau sambil menyebut ... munafik dan terus balik rumah.

Malam tadi aku sempat jumpa kariah yang sebut munafik pada ustaz jemputan mengapa dia bertindak demikian. Dia kata ustaz tu dalam bulan Ramadhan ni patut cerita pasal perpaduan dalam islam bukan mencaci, menghina sesama bangsa seagama lagi2 dalam rumah Allah. Jangan cerita pasal politik dalam majlis agama. Dia kata tidak solat witir di surau kerana tidak mahu berimamkan ustaz tersebut. Nama je ustaz tapi hati busuk dan hitam, macam mana dia boleh jadi imam.

Aku pun terfikir sejenak, apa dah jadi ni ... tapi inilah hakikat yang berlaku dalam surau dan masjid seluruh negara. AJK surau buat apa agaknya?????

Wallahu a’lam ...

Anonymous,  July 28, 2012 at 12:52 PM  

diaorang tak fahammm politik dan agama tidak boleh campur aduk. Politik itu kotor. agama itu bersih.... persoalan asas cam gini pun susah nak beza... ada hati nak memerintah nega kita tercinta ini....

Post a Comment

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP